Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالسلام مام‌عزیزی روزچهاشنبه در جلسه شورای اداری اشنویه اظهار داشت: برگزاری انتخابات، مهمترین وظیفه اجرایی وزارت کشور بوده  و با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، آمادگی معاونان فرمانداری و بخشداران تابعه این شهرستان برای اجرای هر چه بهتر فرآیند انتخابات مورد تاکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای تضمین‌کننده امنیت کشور است، چراکه دشمنان از پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی هراس دارند.

وی ادامه داد: با پایان سال جاری و آغاز سال نو مدیریت بحران آمادگی کامل برای شرایط پیش رو را داراست و با آغاز واکسیناسیون امیدواریم تا پایان سال آینده بیماری کرونا ریشه‌کن شود.

فرماندار اشنویه گفت: فساد اداری در هیچ جایگاهی قابل قبول نیست و اقدام قاطع مبارزه با فساد از سوی سربازان گمنام امام زمان و ادارات مرتبط و نهادهای قضایی هشداری برای تمامی مسوولان ادارات و کارکنان است.

وی افزود: روسای ادارات گلوگاه‌های فسادخیز ادارات را شناسایی و جهت مقابله با فساد اقدام کنند.

مام عزیزی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی اقدامات دولت در خدمت‌رسانی به مردم باید در اولویت باشد، افزود: با وجود تحریم‌های گسترده نطام سلطه، با تکیه بر توان داخلی شاهد دستاوردها و پیشرفت‌های فراوان در عرصه‌های مختلف بودیم و باید با نگاه منصفانه به ارزیابی اقدامات دولت پرداخت.

۳ پروژه بزرگ در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ در اشنویه افتتاح می‌شود

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و اقدامات اولیه جهت ۲ طرح بزرگ در اشنویه آغاز شده و در سه ماهه نخست۱۴۰۰ ناحیه صنعتی نالوس و پایانه صادراتی  این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی گفت: برای ناحیه صنعتی نالوس ۱۲۰ جواز تاسیس صادر شده و توجیه اقتصادی، ظرفیت اشتغالزایی، اهلیت سنجی سرمایه‌گذاری و عدم وابستگی به تسهیلات بانکی از اولویت‌های واگذاری است.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های اصلی ناحیه صنعتی نالوس که عملیات تکمیل ساخت آن از سال ۱۳۹۷ شروع شده‌، هم‌اکنون در مرحله تامین آب و شن‌ریزی معابر در دست اجراست و به زودی واگذاری زمین‌ها به اشخاص آغاز می‌شود.

مام‌عزیزی افزود: ناحیه صنعتی نالوس با عرصه ۵۰ هکتاری خود دارای ۱۰۰ قطعه بوده و در مسیر اشنویه به پیرانشهر واقع شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان این شهرستان نیز طی آخرین پیگیری‌های استاندار در سه ماهه نخست و یا قبل از انتخابات به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: بیمارستان جدید ۶۴ تختخوابی در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع با زیربنای ۶ هزار و ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه در حال احداث است و عملیات اجرایی آن از سال ۱۳۹۳ شروع شده و مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده برای احداث آن ۳۶۰ میلیارد ریال است.

امام جمعه شهرستان اشنویه نیز در این آیین گفت: مبعث پیامبر و معراج آن حضرت، وسیله‌ای بود که خداوند از طریق آن ظلم، کفر و بی‌عدالتی را در جامعه زمان خود از بین برد و شب معراج پیامبر (ص) یکی از نشانه های شایستگی پیامبر اکرم (ص) بوده و پس از شب معراج، پیامبر برخی از اصول و فروع دین اسلام را به مسلمانان ابلاغ کرد.

ماموستا سید مصطفی خاتمی افزود: تکریم ارباب رجوع و برخورد حسنه با شهروندان از موارد احیای فرهنگ شهادت است و حفط اموال عمومی و نگهداری از اموال جزو وطایف ما به شمار می رود.

در ادامه این مراسم روسای ادارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، صنعت،معدن و تجارت، بنیاد شهید و ایثارگران و منابع طبیعی نیز گزارشی از عملکرد اقدامات ادارات خود را بیان کردند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی فساد اشنویه ستاد انتخابات کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی فساد ویروس کرونا آذربایجان غربی فساد اشنویه ستاد انتخابات کشور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، اظهار داشت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان، گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرف‌داران آنها از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.

شفقت، افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به‌پای صندوق رأی بیایند.

بنابراین گزارش، دومین دور انتخابات برای شکل‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6090919

دیگر خبرها

  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند