Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، امین بهنام اظهار کرد: برای مراسم تغییر نام صحن جامع رضوی به صحن پیامبر اعظم(ص،) این صحن با ریسه بندی، نصب ۱۲ لوستر در ایوان ولی‌عصر(عج) و ۱۲ دیوارکوب نور آبی شده است.

معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی ادامه داد: همچنین به‌منظور فضاسازی مناسب و ایجاد حال و هوای عید، پارچه‌های رنگی مزین به عبارت «یا محمد(ص)» در دور ستون‌های صحن و پرچم‌های رنگی در لبه‌های بام‌ها نصب‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سطح صحن شامل تمامی غرفه‌ها، ایوان و ایوانک‌های آن، همچنین المان گنبد خضراء و نقوش گلدسته‌های دو طرف باب الهادی(ع) و باب الکاظم(ع) نیز با استفاده از حدود ۲۵۰ لامپ LED کم‌مصرف نورپردازی شده است.

بهنام یادآور شد: گل‌آرایی ویژه مراسم عید مبعث و تغییر نام صحن جامع رضوی نیز با استفاده از گل شاخه‌های بریده، سبد، طبق و تاج گل انجام‌شده است.

وی با اشاره به اینکه اماکن متبرکه، صحن‌ها، آب‌نماها، ورودی‌ها و پارکینگ‌ها به مناسبت عید مبعث، گل‌آرایی شده است، ابراز کرد: تمامی امکانات و تدارکات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حرم مطهر نیز فراهم‌شده است.

معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی گفت: در شب عید، ۴۰ هزار نبات متبرک در مسیرهای ورود به روضه منوره و در ظهر روز عید، ۴۰ هزار کیک بین نمازگزاران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: امین بهنام حرم مطهر رضوی عید مبعث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه

دریافت 54 MB کد خبر 6089193

دیگر خبرها

  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر رضوی برپا شد
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی