Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی تکواندو سطح تورنمنت صوفیه را در حد یک گرندپری دانست. خبرگزاری میزان - فریبرز عسکری در گفتگو با میزان، در خصوص رقابت‌های بین المللی صوفیه اظهار داشت: فکر نمیکردم مسابقات تا این اندازه سنگین و باکیفیت باشد. تقریبا تمام تیم‌ها با بهترین نفرات خود پا به این مسابقات گذاشته بودند. تعداد زیادی از تکواندوکاران المپیکی بعد از مدت‌ها دوری وارد مسابقات شدند و در مجموع تورنمنت بلغارستان در حد یک گرندپری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این تورنمنت شکل جدیدی داشت و بچه‌ها در اتاق قرنطینه بودند و باید همانجا هم خود را گرم میکردند و پس از آن با مربی خود راهی سالن مسابقات میشدند و در مجموع نحوه برگزاری مسابقات برای ما تازگی داشت. ملی پوشان ما بعد از حدود ۱۴ ماه وارد شیاپ چانگ یک مسابقه بین‌المللی شدند و برخی از آن‌ها در یک دقیقه ابتداتی رقابت‌ها در زمین گم بودند، اما رفته رفته شرایط بهتر شد و در مجموع محک بسیار خوبی برای ما بود.
سرمربی تیم ملی تکواندو درباره عملکرد فنی شاگردانش تصریح کرد: از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم، چون حتی کسانی که شکست خوردند هم در یک بازی نزدیک نتیجه را واگذار کردند. به طور مثال مهران برخورداری مقابل نایب قهرمان جهان بازی بسیار خوبی انجام داد و تا لحظات پایانی هم از حریف پیش بود، اما در نهایت شکست خورد یا سجاد مردانی با اختلاف یک ضربه به تکواندوکار اسپانیایی باخت.
وی ادامه داد: حسین لطفی بسیار جوان است، اما خوب خودش را با شرایط وقف میدهد و در این مسابقات بازی به بازی بهتر شد. امیر محمد بخشی هم درنیمه نهایی مقابل حریفی پیروز شد که پیش از در رقابت‌های جهانی مقابل او شکست خورد و در مجموع طلایی‌های تیم با شایستگی به قهرمانی رسیدند.
عسکری تصریح کرد: ما بار‌ها در خصوص هوگو‌هایی که در ایران استفاده میشود توصیه کردیم و در این مسابقات هم دیدیم که انگار بازیکنان با قلق هوگو‌های تورنمت صوفیه آشنا نبودند و اکثر ضربه‌هایی که به بدن حریف وارد میکردند منجر به امتیاز نمیشد. به هر حال نوع هوگو‌ها با هم متفاوت است و خداراشکر دبیر فدراسیون به عنوان سرپرست کنار تیم بود و این موضوع را از نزدیک مشاهده کرد.
سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: با اینکه رقیبان از نظر زمان بندی تمرینات از ما جلوتر هستند، اما بازی‌های خوبی از تکواندوکاران تیم ایران شاهد بودیم و این موضوع من را به آینده امیدوارم کرد و حضور در بلغارستان یک گام رو به جلو برای تیم ملی تکواندوی ایران محسوب میشود.   بیشتر بخوانید: قضاوت ۲ داور بین‌المللی ایرانی در تورنمنت تکواندو ترکیه   انتهای پیام/ برچسب ها: تکواندو فریبرز عسکری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو فریبرز عسکری تیم ملی تکواندو هوگو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد

هوگو اکیتیکه در آلمان می ماند.

طرفداری | قرارداد قرضی هوگو اکیتیکه، مهاجم 21 ساله پاری سن ژرمن با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد.

با اعلام باشگاه آینتراخت فرانکفورت، بند خرید قرارداد قرضی هوگو اکیتیکه فعال شد تا این بازیکن به صورت دائمی به این باشگاه آلمانی منتقل شود. قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت پنج ساله و تا تابستان 2029 است. طبق گزارش ها بند خرید قرارداد هوگو اکیتیکه 16 میلیون یورو بوده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • ملاقات دختران فوتبالیست با سفیر ایران؛ تورنمنت کافا به ایستگاه پایانی رسید
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • سقوط تلخ تیم نام آشنا به سری بی ایتالیا
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • رسمی؛ قرارداد هوگو اکیتیکه با آینتراخت فرانکفورت دائمی شد