Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، در دیدار پیروز حناچی، شهردار تهران با مادر شهیدان خالقی‌پور که به مناسبت روز شهید انجام شد، مادر شهیدان خالقی‌پور کتاب زندگی‌نامه خود را به شهردار تهران اهدا کرد.

محمود خالقی‌پور، پدر شهیدان داود، رسول و علی‌رضا خالقی‌پور نیز از جانبازان دفاع مقدس بود که تیر ماه امسال در آخرین روز از ماه مبارک رمضان در بیمارستان خاتم الانبیا (ص) به فرزندان شهیدش پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوود خالقی‌پور، نخستین شهید خانواده خالقی پور در سال 1344 به دنیا آمد و در سال 1362 در عملیات خیبر در جزیره مجنون آسمانی شد. رسول و علیرضا، دو شهید دیگر این خانواده متولد سال‌های 1346 و 1350 بودند که هر دو در منطقه عمومی شلمچه و در جریان حمله مجدد عراق به کشور پس از قبول قطعنامه در سال 1367 در کنار همدیگر به شهادت رسیدند.

در بخشی از وصیتنامه شهید داوود خالقی‌پور آمده است: «امید بخشش از خداوند و شفاعت ائمه مخصوصاً حسین(ع) را داشته و با تمامی گناهان و اشتباهات، در دل عاشق حسین(ع) بوده و به نوکری او افتخار می‌ورزم».

شهید رسول خالقی پور نیز در بخشی از وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: «شهادت می‌دهم هیچ معبودی به غیر الله ندارم و محمد پیامبر بر حقش و علی و یازده امام معصوم مولا و مقتدایم هستند.

او همچنین در وصیت‌نامه‌اش خطاب به پدر و مادرش آورده است: این افتخار و سربلندی را که ما برایتان کسب کرده‌ایم، همه را مدیون شما هستیم که با اعمال و رفتارتان کسب کردیم.

کد خبر 590238 برچسب‌ها پیروز حناچی علی ربیعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پیروز حناچی علی ربیعی خالقی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز

به  گزارش تابناک، در پیام دکتر محمد مخبر آمده است:
انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت بانو حاجیه خانم روبخیر قمشی مادر شهید گرانقدر غلامحسین دستوری رزاز و خواهر سردار جاویدالاثر عبدالحسین قمشی واصل و موجب تاثر و تالم گردید.

این مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و همچنین جامعه ایثارگران انقلاب اسلامی خصوصا مردم مقاوم دزفول تسلیت عرض می کنم.
از درگاه خداوند متعال برای آن مادر فداکار و بانوی مومنه طلب آمرزش و رحمت و برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر دارم. امید که در جوار حضرت حق و فرزند و برادر شهیدش آرام گیرد و با بانوی دو عالم فاطمه زهرا(س) محشور گردد.


      محمد مخبر

معاون اول رئیس‌جمهور

 

دیگر خبرها

  • تمجید سخنگوی دولت از بانوی ورزشکار ایرانی بابت رکوردشکنی در آسیا
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد +عکس
  • سرلشکر سلامی با خانواده شهید حاجی‌رحیمی دیدار و گفت‌وگو کرد
  • غیرتی که در خون غلتید