Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین حسن نژاد رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار داوطلبانی که در سه روز گذشته برای انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی نام نویسی کردند را ۴۲۶ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ثبت نام ۲۲۷ نفر نهایی شده است و مدارک ۷۳ نفر در دست بررسی و ۱۲۵ نفر در حال ثبت نام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه ۹۴ درصد داوطلبان به تعداد ۲۱۶ نفر مرد و ۱۲ نفر زن هستند، افزود: پنج نفر از داوطلبان مدرک دیپلم، ۹ نفر فوق دیپلم، ۱۱۵ نفر لیسانس، ۸۶ نفر فوق لیسانس و ۱۰ نفر مدرک دکتری ارائه کردند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران ادامه داد: ۷۳ نفر حضوری، ۱۱۷ نفر از طریق پیشخوان، ۸۳ نفر با آپ موبایل و ۱۵۳ نفر با دسکتاپ ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید
چهار روش برای نامنویسی داوطلبان شورا‌ها

حسن نژاد با بیان اینکه ساری با ۲۹ داوطلب بیشترین آمار را تاکنون داشته است، گفت: شهر‌های دابودشت، رینه، گتاب، خلیل شهر، رستم کلا، کیاسر، آلاشت، طبقده و کیاکلا هنوز فردی به عنوان داوطلب نامنویسی نکرده است.

ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۶ اسفند به ادامه دارد  و انتخابات نیزهمزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.


انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم

الیمالات یکی از تفرگاه های طبیعی شهرستان نور استان مازندران محسوب می شود یکی از جذابیت های این منطقه وجود دریاچه است که در میان جنگل محصور است و به همین جهت از زیبایی ویژه ای برخوردار است.

به گفته شهروندخبرنگار ما مدتی است جنگل این منطقه گردشگری توسط عده ای در حال تخریب است و اقدام به قطع درختان کرده اند. با توجه به اینکه محافظت از جنگل‌ها و مراتع به عنوان یکی از سرمایه‌های ملی محسوب می‌شود و تخریب آن می‌تواند خسارت جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد، اما در برخی از مواقع برخی از افراد این موضوع مهم را نادیده بگیرند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید که مشاهده می‌کنید.

منبع: علایی - مازندران

بیشتر بخوانید:

نابودی و تخریب بخشی از جنگل‌های هیرکانی در روستای ده نالاج + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی