Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:55:14 GMT

تایید ثبت‌نام ۲۲۸ نفر از دواطلبان شورای شهر مازندران

تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۹۴۵۵۴

تایید ثبت‌نام ۲۲۸ نفر از دواطلبان شورای شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، براساس آمار تجمیعی ثبت‌نام کنندگان در انتخابات شورای شهر ثبت‌نام ۲۲۸ نفر از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای مازندران تایید شده است.

از بین شرکت کنندگان در انتخابات شورای شهر مازندران ۲۱۶ نفر مرد، ۱۲ نفر خانم هستند.

ستاد انتخابات کشور و به تبع آن استان مازندران روش‌های حضوری، پیشخوان، اپ موبایل، دسکتاپ را برای نام نویسی داوطلبان پیش‌بینی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع ۷۳ نفر به صورت حضوری، ۱۱۷ نفر در دفاتر پیشخوان، ۸۳ داوطلب از طریق اپ موبایل و ۱۵۳ نفر از روش دسکتاپ برای ثبت‌نام اقدام کردند

مدرک تحصیلی ۸۶ نفر از داوطلبان حضور در صحن علنی شورای شهر و روستا مازندران کارشناسی ارشد، ۱۱۵ نفر کارشناسی، ۹ فوق‌دیپلم و پنج نفر هم دیپلمه هستند، ۱۰ نفر از داوطلبان مدرک دکتری و سه نفر حوزوی هستند.

داوطلبان ساروی همچنان با ۳۲ نفر ثبت‌نام تایید شده پیشتاز بوده و پس از ساری شهرستان بابل و نور در رده‌های بعدی قرار دارند.

در بین گزارش‌های منتشر شده هنوز هیچ داوطلبی برای حضور در انتخابات شورای شهر و روستای شهر سیمرغ مراجعه نکرده است،  از سوادکوه شمالی و میاندورد هم خبر رسیده که در روز سوم تنها ثبت نام یک نفر از داوطلبان تایید شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: ستاد انتخابات شواری شهر انتخابات شورا مازندران نفر از داوطلبان انتخابات شورای شورای شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و گفت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات افزود: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

رجبی گفت: این اداره کل هم اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعال دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

او شبکه‌های تخصصی سمن‌های وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیت‌های جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (پیشگیری ازاعتیاد)، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری معرفی کرد.

رجبی گفت: شبکه‌های تخصصی در راستای هم افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و شناسایی شبکه مسائل موجود ذیل موضوعات مشخص، ایده پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد که ساز و کار مناسبی را در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • برگزاری با کیفیت کنکور مورد توجه دولت سیزدهم است