Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان قزوین گفت: کرونای جهش یافته در کمین جان و سلامت شهروندان استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ منوچهر حبیبی در این باره اظهار کرد: متاسفانه کرونای جهش یافته انگلیسی در حال چرخش در شهرستان های استان است و بعد از روستای حسین آباد آبیک، شاهد هستیم که دو نمونه در سگزآباد بوئین زهرا و یک نمونه در بخش ضیاآباد شهرستان تاکستان به اثبات رسیده است و باید بگوییم کرونای جهش یافته در کمین جان و سلامت شهروندان استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین افزود: متاسفانه شاهدیم رعایت پروتکل های بهداشتی در نقاط مختلف استان کاهش یافته و خرید های شب عید و تجمعات انسانی زمینه شیوع مجدد ویروس کرونا را فراهم کرده است.

حبیبی گفت: اقدامات خوب،هماهنگ و منسجمی در شهرهای سگزآباد و ضیاءآباد صورت پذیرفته و فروشگاهها،ادارات و ورودی ها تحت کنترل دائم هستند.هر تصمیمی که به مهار کرونا در سطح شهرستان و بخش کمک نماید به مثابه تصمیم ستاد استانی شمرده می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار تاکید کرد: محدودیت های شرایط رنگ بندی قرمز کرونایی در سگزآباد،ضیاء آباد و حیدریه ظرف دو هفته جاری اعمال می شود و در طول این مدت از کارکنان ادارات،واحدهای تولیدی و کسبه تست سریع کرونا گرفته می شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین در ادامه افزود: تا اطلاع ثانوی در این شهرها حضور در آرامستان ها، برپایی مراسم ترحیم و عروسی ممنوع است و از برپایی هر مراسمی که مستلزم ایجاد تجمع است با بهره گیری از ظرفیت معتمدین و ریش سفیدان جلوگیری شود.

حبیبی در پایان گفت: رفتار مردم و همراهی آنها آمار ابتلا به کرونا را کاهش می دهد و رسانه ها نیز در اطلاع رسانی به موقع و آگاه سازی عموم نقش بسزایی را ایفا می کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری قزوین کرونای جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان