Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه استقلال در پنج روز پایانی تا بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالات کار سختی برای جذب بازیکنان مدنظر مجیدی دارند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه استقلال که از مدت‌ها پیش در حال مذاکره برای جذب امین‌ قاسمی‌نژاد مهاجم شهرخودرو بود،هفته گذشته لیست جدیدی را از سرمربی خود دریافت کرد.

مجیدی در لیست مذکور علاوه بر تاکید بر جذب قاسمی‌نژاد،خواستار خرید میلاد جهانی وینگر ذوب‌آهن و حامد پاکدل مهاجم آلومینیوم اراک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زیر به بررسی شرایط و آخرین روند مذاکره با افراد حاضر در لیست مجیدی خواهیم پرداخت:

۱-قاسمی‌نژاد:این مهاجم که از اردوی شهرخودرو و به حالت قهر خداحافظی کرده است در حال حاضر به استراحت می‌پردازد و به احتمال فراوان خواهد توانست رضایتنامه خود را دریافت کند.

۲-جهانی:مدیران ذوب‌آهن به هیچ‌وجه حاضر به جدایی جهانی نیستند،امّا پیشنهاد استقلال مبنی بر معاوضه جهانی با یک مدافع و یک هافبک استقلال کمی اصفهانی‌ها را به فکر فرو برده است.

۳-پاکدل:باشگاه آلومینیوم با دریافت ۱ میلیارد تومان رضایتنامه وی را صادر خواهد کرد و تنها مشکل مبلغ درخواستی بالای پاکدل از استقلال است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امین قاسمی نژاد استقلال فرهاد مجیدی قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر