Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات شمعدونی، کتاب «بروم یا بمانم» نوشته بورلی استون به‌تازگی با ترجمه میترا نادری توسط انتشارات شمعدونی منتشر و راهی بازار نشر شده است.

نویسنده انگلیسی این‌کتاب، بورلی استون دارای مدرک روانشناسی کاربردی و کارشناسی ارشد در روابط انسانی، است و به‌عنوان همکار ارشد انجمن سلطنتی پزشکی، بنیانگذار و مدیر عامل انجمن روانشناسان تجارت و شرکت داینامیک اینترنشنال از سال ۱۹۸۹ و عضو انجمن حمایت از افراد آسیب‌پذیر فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استون می‌گوید این کتاب برای همه کسانی مناسب است که می‌خواهند زندگی خود را تغییر دهند، اما با ناتوانی در انتخاب مسیر درست و عملی کردن تصمیمشان، در کشمکش هستند. او خطاب به مخاطب کتاب می‌گوید: «من به‌عنوان روانشناس، درمانگر و مشاور روابط زوجین با سالها سابقه روان‌درمانی، می‌دانم که ماه‌ها و یا سال‌هاست می‌خواهید کاری کنید. من زنان و مردان بسیاری را دیده‌ام که بخش بزرگی از خود را با ماندن در این نوع رابطه از دست داده‌اند. در این کتاب به شما کمک می‌کنم از هرگونه دوراهی مانند انتخاب شغل؛ سبک زندگی، انتخاب رشته تحصیلی و هر نوع تصمیمی که در زندگی، شما را دچار شک و تردید کرده، نجات پیدا کنید و تصمیمی درست بگیرید.»

مصطفی قوانلو قاجار مدیر انتشارات شمعدونی هم در یادداشتی که ابتدای نسخه ترجمه کتاب چاپ شده، نوشته است:

تصمیم‌گیری در مورد ماندن یا رفتن یکی از مهمترین و دردناکترین تصمیم‌ها در زندگی ماست. روزانه میلیونها نفر در سراسر جهان به طور مخفیانه به این موضوع فکر می‌کنند. این درحالی است که شریک آنها احتمالاً اطلاع چندانی از این تصمیم مهم ندارد.

ما انتظار داریم که در روابط عاشقانه عمیقاً خوشحال باشیم و بنابراین زمان زیادی را به این فکر کنیم که آیا روابط ما، از نظر جنسی و روانی برایمان رضایت‌بخش است یا با الگوهای غیرمعمول پاتولوژیک عجین شده که باید هرچه زودتر از آن خارج شویم. پاسخ این گونه‌ سوالات را می‌توان در این کتاب یافت. اگرچه این کتاب فقط درباره روابط زوجین نیست. تصمیم‌های شغلی، تحصیلی، عاطفی، اقتصادی می‌تواند در دایره تصمیم‌گیری ما قرار گیرد. اصولا هرگاه در زندگی برسر دوراهی قرار می‌گیریم و نمی‌دانیم چه کار باید بکنیم، خواندن مطالب این کتاب راهگشا است.

این‌کتاب با ۱۶۸ صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت ۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 5168300 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: روانشناسی ترجمه تازه های نشر پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی نقد کتاب معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی رونمایی کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبعث بنیاد ایرانشناسی رایزنی فرهنگی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی ترجمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۹۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی برای ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

سید محسن اصغری نکاح امروز، ۷ اردیبهشت‌ماه در همایش روز روانشناسی و مشاوره با شعار «روانشناسی در خدمت جامعه» که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در پزشکی، سبک زندگی و پیشگیری و آسیب‌زدایی مبتنی بر آن جزء محورها و راهبردهای اساسی شده است. نمی‌توانیم با مسائل عاطفی، هیجانی و روانشناختی سر و کار داشته باشیم اما سراغ سبک زندگی نرویم؛ نمی‌توانیم روانشناس باشیم و برای شناخت چالش‌های روانشناختی جامعه تنها در کلینیک بنشینیم.

وی افزود: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی جهت ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ادامه داد: راهبرد سازمان نظام روانشناسی جامعه‌محور بودن است و در این جامعه‌محوری تعامل با سازمان‌ها و نهادهایی که مسئولیت دارند جزء اساسی‌ترین موضوعات است.

اصغری نکاح اضافه کرد: استان خراسان رضوی یک کلان‌استان بوده و شورای استانی باید به صورت ویژه دیده شود. بیشترین حجم همکاران دارای عضویت، پروانه و کلینیک‌ها پس از تهران در خراسان بوده و اساتید بزرگی در خراسان و مشهد وجود دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۹۶ نفر در استان در آزمون صلاحیت حرفه‌ای نمره قبولی کسب کرده‌اند و این افراد باید توسط شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مورد مصاحبه قرار بگیرند. رویکرد ما مشاوره همگانی بوده و جدا از نام دانشگاه‌ها و موسسات، صلاحیت‌های حرفه‌ای دیده می‌شود.

دانشیار گروه آموزشی روانشناسی مشاوره و تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: امروزه همکاران ما از نظر ارائه خدمات با توجه به هزینه‌های بسیار سنگین جاری جهاد می‌کنند. زمانی هویت روانشناسی را برای جامعه احراز می‌کنیم که خدمات ارزنده‌ای به جامعه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • ورود ترجمه «آن روی دیگران» به کتابفروشی‌ها
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت
  • کمی مهربان باشیم (بررسی زندگی و آثار دکتر هروی)
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود