Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@23:08:23 GMT

چند نفر برای شورای شهر در تهران نامزد شده اند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۰۶۲۴۹

چند نفر برای شورای شهر در تهران نامزد شده اند؟

به گزارش فارس، شکراله حسن‌ بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران درخصوص تعداد افراد شرکت کننده در انتخابات شورای شهر اظهار کرد: تعداد کل ثبت‌نامی‌های شورای شهر از روز اول ثبت‌نام تا ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه امروز شنبه ۲۳ اسفند ماه ۱۲۵۱ نفر می‌باشد که از این تعداد ۳۲۸ داوطلب مربوط به تهران است.

وی با بیان اینکه داوطلبان تهران بیشترین درصد ثبت نام استان را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: تعداد داوطلبان ثبت‌نامی امروز در کل استان تهران ۴۶۸ نفر می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن بیگی در خصوص ه‍یئت‌های اجرائی ستاد انتخابات تصریح کرد: امروز آخرین روز انتخاب هیئت‌های اجرایی در استان بود که با تلاش بخشداران و فرمانداران استان موفق‌ به تشکیل ۵۱ هیئت اجرایی شدند و بعد از این‌که جواب استعلام‌ها رسید هیئت اجرایی کار رسیدگی به صلاحیت‌ها را شروع می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران در خصوص نحوه ثبت نام داوطلبان بیان کرد: ۵۳ درصد با مراجعه به فرمانداری به صورت حضوری، ۱۰ درصد مراجعه به پیش‌خوان خدمات دولت، ۱۹ درصد از طریق موبایل و ۱۸ درصد با رایانه شخصی در انتخابات شورای شهر ثبت‌نام کرده‌اند.

منبع: الف

کلیدواژه: شورای شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۰۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • جزئیات جدید درباره دور دورم انتخابات مجلس /انتخابات در این حوزه ها، الکترونیکی نیست
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه