Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@02:25:05 GMT

جلسه فوق العاده کمیسیون صنایع با حضور وزیر صنعت

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۱۱۶۴

جلسه فوق العاده کمیسیون صنایع با حضور وزیر صنعت

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «حجت الله فیروزجایی» روز یکشنبه در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط کنونی بازار و نوسانات قیمت کالاهای اساسی و از آنجا که حجم خرید مردم در آخرین روزهای سال ۹۹ افزایش می یابد، فردا دوشنبه جلسه ای فوق العاده در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم فسا در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در این جلسه دلایل گرانی کالاهای اساسی، وضعیت بازار و راهکارهای مورد نیاز برای تنظیم بازار مورد بررسی قرار می گیرد.

این در حالی است که «محمدرضا پور ابراهیمی» رییس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز امروز و در جلسه علنی مجلس در تذکری گفت: طبق دستوری که از سوی رییس مجلس به کمیسیون اقتصادی داده شده بود، این کمیسیون هفته گذشته نشست مشترکی را با وزیر صمت و معاونان وی، مسوولان ستاد تنظیم بازار، مدیران ارشد و مسوولان اتاق‌های بازرگانی و اصناف برگزار کردند و قرار بود نمایندگان ناظر مجلس در جلسات ستاد تنظیم بازار حضور پیدا کنند. اما تا امروز هیچ دعوتی از مجلس نشده و از این جهت از وزارت صمت گلایه‌مندیم.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان برنامه و بودجه مجلس یازدهم نماینده مجلس شورای اسلامی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت معدن و تجارت سازمان برنامه و بودجه مجلس یازدهم نماینده مجلس شورای اسلامی ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رییس ستاد انتخابات در خبرگزاری تسنیم

شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در خبرگزاری تسنیم، با مدیران و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081636 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور رییس ستاد انتخابات در خبرگزاری تسنیم
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب