Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@00:14:28 GMT

بهترین بازی‌های ویدئویی در نسل هشتم

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۱۴۱۳۳

بهترین بازی‌های ویدئویی در نسل هشتم

God of War

به عقیده بسیاری از منتقدان و گیمرها بازی God of War یکی بهترین بازی های منتشر شده در سال ۲۰۱۸ بود. بازی به ماننده قسمت های قبلی این سری داستان کریتوس را دنبال می‌کند اما او دیگر جنگجوی افسار گیسخته‌ای که پیش از این می‌شناختید نیست. او اینک به دنیای نورس قدم گذاشته تا اتفاقات یونان و ایزدان آنجا را به دست فراموشی بسپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبح اسپارتا حالا باید پسر خود، آتریس را بزرگ کند و همراه او آخرین خواسته همسر فقیدش را جامعه عمل بپوشاند. استودیو سانتا مانیکا سازنده بازی با تغییرات بنیادی که در گیم‌پلی، نحوه مبارزات و لحظات حماسی آن ایجاد کرد گاد آف وار را به یکی از بهترین بازی های نسل هشتم کنسول‌های بازی تبدیل کرد. این عنوان در تاریخ ۲۰ آپریل ۲۰۱۸ به صورت اختصاصی برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. با انتشار پلی استیشن ۵ سونی پچ این بازی برای کنسول جدید خود را در دسترس قرار داد اگر از علاقه مندان این عنوان محبوب هستید داستان سری بازی خدای جنگ را در بازی سنتر مطالعه کنید.

The Last of Us Part II

یک شاهکار زیبا که استانداردهای بازی های ویدیویی را در زمینه‌های مختلف ارتقا بخشید. گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی پیش از این در عناوین دیگر مشاهده نشده بود و به راحتی می‌تواند در کنار بازی‌های جدید نسل نهم کنسول‌های خانگی قرار گیرد.

داستان بازی و اضافه شدن شخصیت‌های جدید باعث به وجود آمدن حواشی زیادی برای این عنوان شد. The Last of us ۲ یکی از پرفروش ترین بازی‌های اختصاصی پلی استیشن ۴ است که در هفته اول انتشار موفق به فروش بیش از ۴ میلیون نسخه شده است. همچنین این عنوان بیشترین تعداد جایزه بهترین بازی سال را به خود اختصاص داده است.

آخرین ساخته استودیو موفق ناتی‌داگ در تاریخ ۱۹ June سال ۲۰۲۰ سرانجام بعد از چند بار تاخیر به صورت اختصاصی این بازی را برای کنسول PS۴ به بازار عرضه کرد و مورد تحسین بسیاری از گیمرها و منتقدان بازی‌های ویدیویی قرار گرفت. طبق آخرین اخبار بازی، پچ سازگار با کنسول نسل نهمی سونی یعنی پلی استیشن ۵ این عنوان به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

Red Dead Redemption II

اگر از دوست‌داران ژانر وسترن و اتمسفر آن هستید و در کنار آن روایت برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است بازی Red Dead Redemption ۲ برای شماست. آرتور مورگان شخصیت اصلی بازی عضوی از گروهی تبهکار است که برای زندگی بهتر و امن برای خود و دوستانش در دنیای بزرگ و باورنکردنی بازی در تلاش است. گیمر در این عنوان از قابلیت‌های بیشماری مانند شکار حیوانات، انجام ماموریت‌های متنوع، کمک به افراد و... برخوردار است. شرکت راکستار گیمز سازنده بازی، دنیای این اثر را با رویدادها و رازهای بیشماری همراه کرده است به گونه‌ای که هیچ اثری در سبک Open World به رد دد ردمپشن ۲ نزدیک نخواهد شد. بیش از ۲ هزار نفر در مراحل ساخت این بازی با استودیو همکاری داشته اند و از نکات جالب توجه آن می‌توان به حجم سناریو اصلی بازی اشاره کرد که بیش از ۲ هزار صفحه بوده است. همچنین با بهره گیری از تکنولوژی موشن کپچر این اثر تبدیل به یکی از واقع‌گرایانه‌ترین بازی‌های جهان باز شده است .رد دد ردمپشن ۲ تنها ۳ روز پس از عرضه ۷۵۰ میلیون دلار سود نصیب سازنده خود کرد.این عنوان در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد و برای به پایان رساندن بخش داستانی آن حدود ۶۰ ساعت زمان نیاز دارید.

THE WITCHER ۳: WILD HUNT

ویچر ساخته استودیو لهستانی CD Projekt Red برای مدت‌ها عنوانی خاص محسوب می‌شد و هواداران خاص خود را داشت. اما در سال ۲۰۱۵ با ورود ویچر ۳ همه معادلات تغییر کرد. در زمان عرضه این عنوان یکی از بهترین Open World هایی بود که طرفداران این سبک تجربه کرده بودند. عنوانی که تا به امروز همچنان برای ماموریت‌های فرعی متنوع، انتخاب‌های تاثیر گذار گیمر در جریان بازی، دنیای بسیار بزرگ، جلوه‌های بصری چشم نواز و شخصیت پردازی بی‌نظیر خود زبانزد است. برای به اتمام رساندن تمام مراحل اصلی و فرعی این بازی به حدود ۱۰۷ ساعت زمان نیاز دارید. ویچر ۳ به صورت مالتی پلتفرم و برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر شده.

Bloodborne

مهم نیست به چه میزان بازی Bloodborne  را ستایش کنیم زیرا به هر میرانی این کار انجام شود برای این عنوان کافی نیست. استودیو From Software با مدیریت هیدتاکا میازاکی بیش از ۱۰ سال است که جز بهترین‌های صنعت بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. بلادبورن عنوانی است که توجه گیمر را نیاز دارد. چالش‌های بسیار سخت و طلاقت فرسا چیزی نیست که همه گیمرها به آن علاقه داشته باشند اما بلادبورن عنوانی است که هر کسی باید آن را تجربه کند. بهترین سیستم مبارزاتی که تا به حال توسط From Software طراحی شده در این بازی در اختیار بازیکن است. داستان‌هایی متنوع که گیمر می‌تواند ساعت‌ها خود را مشغول آن‌ها کند به همراه طراحی مراحل بی نظیر بازی که به واسطه پیشرفت در بازی گیمر را سورپرایز می‌کند. در کنار تمامی موارد یاد شده که به بهترین نحو پیاده سازی شده‌اند باید به مبارزات با Boss ها اشاره کرد که لحظاتی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان خواهند آورد. برای علاقه‌مندان به بازی‌های سولزلایک بلادبورن یک تجربه بی‌نظیر خواهد بود. این بازی در تاریخ ۱۵ مارچ ۲۰۱۵ به صورت اختصاصی برای پلی استیشن ۴ منتشر شد و توانست جوایز متعددی را نیز دریافت کند.

Halo: The Master Chief Collection

کالکشن هیلو مسترچیف مجموعه‌ای از عناوین سری هیلو است که در سال ۲۰۱۴ برای کنسول مایکروسافت ایکس باکس منتشر شد. در نوامبر ۲۰۲۰ نسخه بهینه شده این مجموعه برای کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت یعنی ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه گردید. ساخت این بازی بر عهده استودیو ۳۴۳ Industries بود و انتشار آن توسط مایکروسافت انجام شده. تمامی بازی‌های این مجموعه از به روزرسانی گرافیکی سود می‌بردند. اما صدا و کات سین های هیلو ۲ به مناسبت دهمین سالگرد عرضه این نسخه به صورت کامل بازسازی شده بود. در هنگام انتشار بازی بسیاری از منتقدان به علت به روزرسانی‌های انجام شده در بازی دست به تحسین این مجموعه زدند. در نهایت از کالکشن هیلو مسترچیف می‌توان به عنوان یکی از بهترین بازی های ارائه شده در نسل هشتم یاد کرد.

کد خبر 590551 برچسب‌ها بازی آنلاین و کامپیوتری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بازی آنلاین و کامپیوتری بهترین بازی پلی استیشن ۴ برای کنسول منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۴۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!

در هفته یازدهم لیگ فوتبال آمریکا یک بازی برگزار شد و در آن اینترمیامی توانست با درخشش لیونل مسی بردی قاطعانه را به دست آورد. اینترمیامی که مهمان نیوانگلند بود با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. مسی بهترین بازیکن و ستاره این بازی بود که توانست دو گل به ثمر برساند و یک پاس گل هم به لوئیس سوآرس بدهد.

مسی تعداد گل‌هایش با پیراهن اینترمیامی را به عدد ۲۱ رساند. بهترین گلزن تاریخ اینترمیامی گونسالو ایگواین است که تنها ۲۹ گل به ثمر رسانده است و مسی به‌راحتی می‌تواند رکورد هموطنش را بشکند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۱ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • دستان شگفت انگیز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • ویدئویی از قمه‌کشی ودعوای شدید شبانه در ارومیه را ببینید
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی