Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علیرضا قدمی درباره وضعیت جاده‌های شمال اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.
وی افزود: از لحاظ جوی سطح برخی از محورهای پایین دست خشک بوده ولی در ارتفاعات سطح جاده‌های استان باتوجه به بارش برف لغزنده است‌.
رییس پلیس راه مازندران بیان کرد: احتمال ریزش و رانش در تمامی محورها به‌ویژه در ارتفاعات و کوهستان‌های استان بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول اضافه کرد: همچنین احتمال سقوط بهمن به‌ویژه در محورهای کوهستانی استان افزایش یافته است.
قدمی با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: رانندگان هشدارها را جدی بگیرند تا سلامت آنان تضمین شود.
وی در پایان یادآور شد: محدودیت‌های کرونایی کماکان به قوت خود در محورهای مازندران ادامه دارد.

پربیننده ترین شرط بازگشایی مدارس از زبان وزیر آموزش و پرورش افزایش ۴میلیون تومانی حقوق بازنشستگان جزییات مرحله جدید استخدام معلمان حق التدریس آخرین وضعیت جاده‌های کشور آخرین خبر از نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سقوط بهمن برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۱۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر فردا دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی نسبتا شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندباد‌های لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

بر این اساس، این سامانه تا بعد از ظهر سه شنبه ادامه خواهد داشت و آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، صاعقه، تگرگ، در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، لغزندگی جاده ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، مه گرفتگی و احتمال خسارت در اثر وزش باد وجود دارد.

اداره کل هواشناسی توصیه کرد: عدم اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل ها، عدم صعود به ارتفاعات، احتیاط درتردد‌های جاده ای مخصوصا درجاده‌های کوهستانی، لغوسفر‌های غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، محکم کردن سازه‌های سبک، عدم پارک خودرو‌ها درکنار درختان فرسوده، توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی استان، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت بویژه چادر‌های مسافرتی، لایروبی کانال‌ها و آبروها و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف مورد توجه جدی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا
  • آغاز طرح فروش فوری ریسپکت ۲ ویژه متقاضیان عادی + جدول
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • مازندران از امشب سیلابی می‌شود
  • هشدار هواشناسی برای مناطق کوهستانی مازندران
  • فعالیت سامانه بارشی امروز در مازندران