Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان ارزش ریالی کالاهای قاچاقی بوده که امسال توسط پلیس استان کرمان کشف شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اقدامات، فعالیت‌ها و تلاش‌های نیروی انتظامی در استان کرمان اظهار داشت: در زمان اعمال محدودیت‌های کرونایی بیش از دو هزار و 100 کیلومتر مرز مشترک استان کرمان با سایر استان‌ها باید کنترل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لیگ‌های برتر ورزشی داریم که در زمان مسابقات باید توسط نیروی انتظامی تأمین امنیت شوند افزود: در کنار مدافعان سلامت در استان کرمان هستیم و امسال 6 نفر از همکاران پلیس در راه مبارزه با کرونا به این بیماری مبتلا شده و جان خود را از دست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه قرارگاه نوروزی پلیس در استان تحت عنوان قرارگاه انتظامی امام علی (ع) راه‌اندازی شده است گفت: این قرارگاه از 26 اسفندماه فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا 15 فروردین طرح‌های ترافیکی و انتظامی پلیس برای برقراری نظم و امنیت عمومی جامعه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه منع تردد شبانه به‌دلیل کرونا در سطح استان برابر مصوبه ستاد ملی کرونا وجود دارد افزود: از مردم درخواست داریم به جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا نوروز امسال نیز در خانه بمانند و باعث قطع زنجیره ویروس شوند.

سردار ناظری با اشاره به اینکه امسال بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر از مردم با 110 تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کردند ادامه داد: از این تعداد بیش از 800 هزار تماس تلفنی منجر به عملیات پلیس شده است.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار استان کرمان در کاهش تصادفات درون و برون شهری رتبه دوم کاهش تصادفات را داشته است در حالی‌که سال‌های قبل جزو رتبه‌های آخر جدول بودیم افزود: بیش از 200 هزار پرونده قضایی در کلانتری‌های استان کرمان تشکیل شده است و بیش از 96 هزار جلب متهمین را داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه امسال کشف سرقت در استان کرمان 19 درصد افزایش داشته و 70 درصد سرقت‌ها کشف شدند گفت: سرقت‌های مسلحانه در استان کرمان 28 درصد کاهش داشته است و 113 درصد از سرقت‌های مسلحانه استان کشف و بیش از 116 هزار نفر از متهمین، سارقین، اتباع غیرمجاز و سایر موارد دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 176 تن انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شده است که نسبت به سال قبل رتبه اول کشفیات کشوری را داریم افزود: 42 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر استان کرمان بوده است.

سردار ناظری با اشاره به اینکه در برخورد با اشرار مسلح قاطع بوده و امسال در هلاکت اشرار 83 درصد رشد داشته‌ایم بیان کرد: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در استان کرمان از مردادماه امسال راه‌اندازی شده و تاکنون حدود 700 اراذل و و اوباش دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 250 میلیارد تومان ارزش ریالی کالاهای قاچاقی بوده که امسال توسط پلیس استان کرمان کشف شده است عنوان کرد: بیش از 994 تن شیرخشک قاچاق در استان کرمان کشف و بیش از هشت هزار دام قاچاق توقیف و تحویل مراجع ذی صلاح شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از هزار و 622 خودروی حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در استان توقیف شده و در مرحله اول شش ماه توقیف خواهند بود ادامه داد: 62 هزار اتباع بیگانه غیرمجاز در استان کرمان دستگیر و برگشت داده شدند.

وی با بیان اینکه در تمام کلانتری‌های استان مشاوره اجتماعی داده می‌شود که باعث صلح و سازش دعاوی مردم در ابتدای کار شده است گفت: پلیس خدمتگزار مردم است و در زمینه رزمایش کمک مؤمنانه بنا به منویات رهبر معظم انقلاب کارهای خوبی در استان انجام شده است.

سردار ناظری با اشاره به اینکه بیش از 10 هزار موتورسیکلت رسوبی از پارکینگ‌های استان ترخیص شده و مشوقات خوبی در این حوزه وجود دارد افزود: بیش از 15 هزار جلد گذرنامه در استان صادر شده و همه این موارد جزو خدمات پلیس به مردم است.

بازدید جانشین فرمانده ناجا از نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی استان کرمان به روایت تصویرفرمانده انتظامی استان کرمان: کشف جرائم سایبری در استان کرمان به 83 درصد رسیدفرمانده انتظامی استان کرمان: 630 سایتی که در جهت تشویش اذهان عمومی در بحث کرونا فعالیت می‌کردند مسدود شد

وی با بیان اینکه در آستانه چهارشنبه آخر سال هستیم گفت: پلیس منکر شادی مردم نیست اما باید نشاط اجتماعی باید همراه با امنیت و سلامت باشد و خانواده‌ها باید از فرزندان خود مراقبت کنند تا شب عید آرام، سالم و ایمنی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در شرایط شیوع بیماری و ویروس کرونا در سطح جامعه هستیم و در هر تجمعی امکان انتقال ویروس و در خطر قرار گرفتن جان و سلامتی مردم وجود دارد افزود: بر هم زنندگان نظم جامعه دستگیر و تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت خواهند بود.

وی با بیان اینکه هر خودرویی که به‌دلیل جرایم و تخلفاتی که جان مردم را تهدید کند توقیف شود نیز تا پایان تعطیلات نوروزی در توقیف می‌ماند گفت: جابه‌جایی اثاثیه منزل در ایام تعطیلات نوروزی باید با هماهنگی کلانتری محل انجام شود.

سردار ناظری با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات هستیم بیان کرد: پلیس تمام تلاش خود را می‌کند تا با همکاری بسیج و سپاه انتخابات با امنیت کامل برگزار شود.

انتهای پیام/511/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق استان کرمان قاچاق استان کرمان استان کرمان کشف استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۲۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف مقادیر چشمگیر کالای قاچاق در نوار مرزی استان گفت: مرزداران استان با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، در عملیاتی دقیق و منسجم موفق شدند تعداد چهار هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو  و چندین قلم کالای قاچاق دیگر  به ارزش 17 میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال را کشف و ضبط کنند.

سردارمحمد احمدی افزود: مرزداران استان در این عملیات سه نفر متهم را دستگیر و دو دستگاه خودرو را توقیف کردند و متهمان را پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی