Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@18:06:26 GMT

عدم عرضه مرغ بالای ۴۵ روز تخلف است 

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۳۵۳۹۰

عدم عرضه مرغ بالای ۴۵ روز تخلف است 

«کاظم خاوازی»  روز سه شنبه در نشست مشترک وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن وتجارت با موضوع تنظیم بازار کالاهای اساسی شب عید، افزود: مرغ به اندازه کافی وجود دارد و با تصمیماتی که امروز گرفته شد مرغ گرم و منجمد با کیفیت در سیستم‌های مختلف طراحی و  ‌توزیع می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: امیدواریم در وزارت صنعت با سرعت و دقت زیاد مرغ در اختیار مردم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خاوازی ضمن هشدار به تولیدکنندگان،  افزود: اکنون تناژ بالایی مرغ در مرغداری‌های کشور داریم که هماهنگی‌ها برای عرضه  آن انجام شده است.
وی اظهارداشت: در صورتی که تولیدکنندگان اقدام به عرضه نکنند با آنان برخورد می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: تصمیمی که در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت گرفته شده مبنی بر اینکه این مرغ در کشتارگاه‌ها به وزارت صنعت تحویل داده می‌شود و با شبکه توزیع خوبی که طراحی شده به سرعت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
خاوازی درباره مذاکرات صورت گرفته درخصوص کالاهای اساسی گفت: برای کالاهای اساسی شب عید تامین انجام شده و برنامه ریزی خوبی در بحث توزیع اتفاق افتاده و امیدواریم مردم در روزهای پایانی سال احساس آرامش کنند.
وی اظهارداشت: در بحث میوه، وزارت صنعت تدارک خوبی انجام داده است و میوه‌های با کیفیت در شبکه قرار داده که با قیمت مناسب به دست مردم برسد.
وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: در بحث تخم مرغ هیچ محدودیتی با قیمت مناسب وجود ندارد و با قیمت مصوب در بازار موجود است.
وی گفت: در بحث روغن و شکر هم تدارک خوبی با همکاری وزارت صنعت انجام شده که  به اطلاع مردم می‌رسد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت کاظم خاوازی تخم مرغ صمت مرغداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت کاظم خاوازی وزارت جهاد کشاورزی وزارت صنعت معدن و تجارت کاظم خاوازی تخم مرغ صمت مرغداری اخبار کنکور جهاد کشاورزی وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۳۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده داروخانه دامپزشکی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی و تاریخ‌گذشته به میزان ۸۴۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان اشنویه رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به پرداخت ۸۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر میزان تخلف محکوم کرد.

نجف زاده ادامه داد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه دامپزشکی شهرستان اشنویه گزارش تخلف در بازرسی از دارو خانه دامپزشکی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • جهاد میدانی محققان برای جهش تولید با مشارکت مردم در بوشهر اجرا شد
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • انتفاد از کاهش سهمیه سوخت کشاورزان
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو