Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم به میزبانی اداره‏کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تا ۲۷ فروردین سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جواد نصیری، دبیر چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات، با اعلام این خبر گفت: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برگزاری مجموعه جشنواره‏های قرآنی آیات، چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات را با میزبانی اداره ‏کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در موضوعات مرتبط با مفاهیم و آموزه ‏های قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) ویژه خبرنگاران و فعالان رسانه، تولیدکنندگان محتوا در فضای چندرسانه ‏ای، فعالان فضای مجازی و شبکه‏ های اجتماعی، فعالان، موسسات و نهادهای تخصصی قرآنی و عموم علاقه‏ مندان به فرهنگ، هنر و رسانه قرآنی برگزار می‏ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به استقبال و تماس‏ های مکرر همکاران خبرنگار و فعالان رسانه برای ارسال آثار خود، و با توجه به تصمیم اتخاذ شده در دبیرخانه، آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار شرکت‏ کنندگان به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات تا 27 فروردین ماه سال 1400 تمدید شد.

دبیر چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات در ادامه با اعلام آمار و میزان استقبال از جشنواره تا روز سه‏ شنبه 26 اسفندماه نیز تصریح کرد: تاکنون بیش از 170 نفر در سایت جشنواره ثبت نام و حدود 90 نفر آثار خود را ارسال کرده‏اند و به جهت اینکه تعدادی از افراد ثبت نام شده، هنوز اقدام به آپلود آثار خود نکرده‏ اند، دبیرخانه تصمیم به تمدید مهلت زمان ارسال اثر گرفت.

شایان ذکر است، فراخوان ویژه این جشنواره از روز 14 بهمن‏ ماه، همزمان با برگزاری نشست خبری تشریح برنامه‏های جشنواره با حضور عبدالهادی فقهی ‏زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و نیز مرتضی خدمتکار مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلان عمومی شد.

این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می‏ شود که بخش اصلی شامل رشته‏های سرمقاله و یادداشت، گزارش (خبری یا توصیفی)، مصاحبه، خبر، تیتر و عکس است و نیز در بخش ویژه با موضوع تولیدات چندرسانه‏ ای در موضوع قرآن کریم، رشته‏ های انیمیشن، موشن ‏گرافیک، پادکست، اینفوگرافیک، پوستر یا اعلان و کلیپ را دربر می‏ گیرد.

علاقه ‏مندان می‏توانند آثار تولیدی خود را از طریق نشانی سایتayat.farhang.gov.ir برای دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین جوایز درنظر گرفته برای نفرات اول هر رشته بخش اصلی شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 40 میلیون ریال، نفرات دوم هر رشته بخش اصلی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال، نفرات سوم هر رشته بخش اصلی، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 20 میلیون ریال و نیز  نفرات برتر بخش ویژه، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 50 میلیون ریال است.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات جشنواره آیات چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ فرهنگ و ارشاد اسلامی میلیون ریال ارسال آثار بخش اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۴۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  در این نمایشگاه که یکصد نفر از هنرجویان شرکت داشتند؛ ۱۵۰ اثر را در قالب عکاسی، نقاش، طراحی و انیمیشن در معرض دید عموم قرار دادند.


هادی زارع رئیس اداره فرهنگ و ارشاد میبد گفت: این نمایشگاه تا دهم اردیبهشت ماه برپاست و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.


احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه آثار هنرمندان هنرستان هنر‌های زیبا دختران میبد برپاشد تا مردم و خانواده‌ها آثار این هنرجویان را ببینند.


عابدی با بیان اینکه این مهم است که هنرجو‌های ما در سنینی که در هنرستان تحصیل می‌کنند کارشان دیده شود افزود: تماشای مردم از آثار هنرجویان باعث انگیزه برای ادامه راهی که درپیش گرفتند می‌شود.


وی گفت: خوشحالیم که این نمایشگاه درمیبد برگزار شد و انگیزه مضاعفی برای ادامه تحصیل هنرآموزی این عزیزان خواهد شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: با حمایت‌هایی که همه دستگاه‌های متولی خواهند داشت؛ آینده خوبی را برای هنرستان هنر‌های زیبای دختران میبد می‌بینیم.


عابدی گفت: سعی و تلاش ما این است که به لحاظ تجهیزات و امکانات به این هنرستان کمک کنیم تا شاهد رشد و پیشرفت هنرستان هنر‌های دختران میبد باشیم تا نه تنها در این سطح بلکه در سطوح بالاتری شاهد برپایی نمایشگاه هنرجو‌های هنر‌های زیبای میبد باشیم.

 
درحاشیه این نمایشگاه کارگاه آموزش نقاشی با آبرنگ برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود