Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:17:32 GMT

رونمایی ازنخستین کتاب صوتی شهدا در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۰۹۴۵

رونمایی ازنخستین کتاب صوتی شهدا در تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،این کتاب صوتی توسط بسیج هنرمندان و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به کارگردانی مهدی لطفی آزاد، صدابرداری و صداگذاری مینا وثوقیان، گویندگی نیره اردلانی، مینا وثوقیان و مهدی لطفی آزاد در ۵۵ دقیقه تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد شب خیز مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی گفت:پیش از این کتاب‌های صوتی تعدادی از شهدا تولید شده است، ولی کتاب صوتی سردار شهید حامد پیشقدم اولین کتاب صوتی است که به زبان ترکی آذربایجانی تولید شده است.

اوافزود:تولید کتاب‌های صوتی آثار شهدا یکی از اقدامات ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ما بر خود وظیفه می‌دانیم برای نشر آثار شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هر آنچه در توان داریم تلاش کنیم تا یاد و خاطره شهدا همیشه در ذهن‌ها باقی مانده و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های بعدی منتقل شود.

اوگفت:تاکنون کتاب‌های «میثاق نامه و قصه‌های سردارسلیمانی» در مورد شهید سلیمانی، کتاب «نان حلال» شهید محمدرضا فخیمی، کتاب «با بوی سیب می‌آید» شهید وحید نومی گلزار، کتاب «شبیه خودش» شهید جوانی، کتاب «مسافر» شهید حسن باقری افشرد، کتاب «مرغ سحر» شهید صادق عدالت اکبری، کتاب «نیمه پنهان ماه» شهید حمید باکری، کتاب «آقای شهردار» شهید مهدی باکری، کتاب «یادگاران» شهید حسن شفیع زاده، کتاب «اولین فرمانده» شهید ناصر برپور، کتاب صوتی اولین شهید هنرمند شهید غلامرضا کشت کار و کتاب «صفر عاشقی» تولید شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس ایثار و شهادت کتاب صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»

(تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»

دیگر خبرها

  • با ۱۴ اثر جدید به نمایشگاه کتاب می‌آییم/ غرفه انتشارات را هرروز به یکی از شهدا اختصاص دادیم
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • روایت زندگی تنها شهید فرانسوی دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس