Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@04:41:33 GMT

تعطیلی آرامستان ها

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۵۳۹۳۶

در پنجشنبه آخر سال شهرداری‌های شهر‌های مختلف و مراکز استان‌ها برای حفظ سلامتی مردم محدودیت و ممنوعیت ورود به آرامستان‌ها ایجاد کرده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در قم تمام آرامستان‌های بقاع متبرکه امروز و فردا تعطیل خواهد بود. در تعدادی دیگر از مراکز استان‌ها مانند ارومیه، کرمانشاه، زنجان، اهواز و همدان هم محدودیت و ممنوعیت اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بهشت زهرای تهران گفت: همشهریان امروز و فردا از آمدن به بهشت زهرا خودداری کنند. خال گفت: مجوز بستن در‌های بهشت زهرا را داریم و در صورت ازدحام اقدام خواهیم کرد. برچسب ها: آرامستان ، تعطیل ، پنج شنبه ، آخر سال

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آرامستان تعطیل پنج شنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۳۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، طرح ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) با مشارکت یگان اجراییات شهرداری تهران، کلانتری ۱۷۱، اداره کل بهزیستی شهر تهران، پلیس راهور، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مرکز رصد و پایش آسیب‌های اجتماعی و سازمان بهشت زهرا (س) انجام شد.

حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: با توجه به اینکه محور شهید هاشمی از بزرگراه‌های پر تردد و از مسیرهای منتهی به بهشت زهرا (س) محسوب می‌شود اغلب کودکان کار در حاشیه این محور و در غرفه‌ها مشغول فروش گل هستند.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از سو استفاده از کودکان، احتمال خطر تصادف آن‌ها و ایمنی ترافیکی در حاشیه بزرگراه در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ۶۳ کودک مشغول به کار در غرفه‌ها توسط مددکاران سازمان بهزیستی جذب و به منظور ساماندهی جمع‌آوری شدند.
به گفته این مسؤول، شناسایی سر شبکه‌های به کارگیری کودکان در حاشیه این محور و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار دارد.

دیگر خبرها

  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر
  • آسفالت معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران