Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی عصر امروز در بیست و چهارمین جلسه قرارگاه شهید سلیمانی که در محل سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ورود و پذیرش مسافرانی که به منظور دید و بازدید و یا برای گردش، از استان‌های دارای وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی به استان اردبیل سفر می کنند، ممنوع است.

وی افزود: همچنین به مردم استان اردبیل برای دید و بازدید، سیاحت و زیارت به استان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی، اجازه سفر داده نخواهد شد و هرگونه امتناع و بی‌توجهی با برخود دستگاه‌های متولی مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه تنها مردم استان‌های با وضعیت زرد و آبی می‌توانند به استان اردبیل مسافرت کنند، تصریح کرد: هتل‌های اقامتی و مراکز تفریحی نیز باید با کمترین ظرفیت و رعایت کامل پروتکل بهداشتی از مسافران استقبال کنند.

ندایی تشریح کرد: مراکز اقامتی، هتل‌ها و نقاطی که به نوعی برای تراکم مسافر تاثیرگذار هستند، در صورت هرگونه کم‌اعتنایی و بی‌توجهی به مسائل بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا، با خاطیان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی قرارگاه شهید سلیمانی، غربالگری خوبی صورت گرفته است، بیان داشت: شناسایی بیماران توسط اکیپ‌های تعیین شده قرارگاه، انتقال مبتلایان به محل قرنطینه و همچنین دادن آموزش‌های لازم به سایر اعضای خانواده به نحو احسن انجام شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: سپاه حضرت عباس(ع ) استان، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین اعضای ستاد برای کاهش بستری‌ها، نهایت تلاش خود را کردند تا میزان بستری‌ها از ۵۰۰ نفر به زیر ۱۵۰ نفر کاهش یابد.

ندایی از مردم استان خواست به منظور پیشگیری از کرونای جهش یافته و کاهش مبتلایان به این ویروس، پروتکل‌های بهداشتی را کاملا رعایت کرده و از حضور در محل‌های پرتراکم جمعیتی و دورهمی‌های غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/3463/666/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل مسافران سپاه معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۵۷۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون که اصالتا اهل اهواز است از رسم مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم اهواز می‌گوید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • قرمز پوشی شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی
  • کاهش ۲۵ درصدی وقوع جرم سرقت در اردبیل
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی