Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ۱۹ پایگاه امداد و نجات در جاده‌ های استان زنجان طی ایام نوروز برای خدمت به مردم در نظر گرفته شده است. 

او ادامه داد: در این طرح ۲۸۵ نجاتگر و نیروی امدادی در ۱۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت و ۸ اکیپ پشتیبان امدادی در جاده‌ها مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



موسوی گفت: یک تیم امداد کوهستان هم با تمام تجهیزات درمنطقه کوهستانی استان زنجان مستقر شده است.

او افزود: ۱۸ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه خودروی نجات، ۱۴ خوردوی پشتیبان، ۹ دستگاه موتور آمبولانس، ۳ دستگاه خودرو چند منظوره، یک دستگاه خودرو ارتباطات و ۳ دستگاه خودرویونیماک، بیدفورد و باب کت در این ایام آماده بکارگیری برای امداد رسانی به افراد حادثه دیده در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در انتها گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مردم باید از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

 

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر ایام نوروز استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این خصوص اظهار داشت:   پس از دریافت خبر غرق شدن دو نفر در رودخانه نازلو چای، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: تیم های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه