Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین یوسف زاده در گفتگوی ویژه با خبرنگار برنا در خصوص افتتاح سالن کشتی دولت آباد گفت: دربازدید های مختلف و پیگیری های شبانه روزی بعداز گذشت 8سال و با اجرای محوطه سازی توسط شهرداری این سالن تکمیل و در دهه فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با اشاره به اینکه از دیربازشهرستان ری  بیشترین کسب مدال های المپیکی را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: این شهرستان  از گذشته مهد پرورش قهرمانان و پهلوانان ورزشی بوده و در حال حاضر نیز  ورزشکاران ری در رشته های مختلف اعم از ورزش فردی و جمعی در مسابقات جهانی و کشوری بی نظیر ظاهر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به اینکه ویروس کرونا باعث تعطیلی اماکن ورزشی و ورزش های همگانی شد اما اداره ورزش و جوانان  اقداماتی را در خصوص پروژه های عمرانی ورزشی انجام داده است.

یوسف زاده در خصوص این پروژه ها بیان کرد:  علاوه برسالن کشتی دولت آباد ، سالن اداره ورزش و وجوانان که در کهریزک باکمک شهرداری و بخشداری به اتمام رسیده است نیز افتتاح و این سالن در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می گیرد.

 وی به پروژه های عمرانی ورزشی در حال احداث نیز اشاره داشت و افزود: پروژه های ورزشی بخصوص پروژه های نیمه کاره از جمله احمدیه فشافویه، قلعه نو و قیام دشت که امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته به نتیجه نهایی دست یابیم و بتوانیم این پروژه ها رانیز به اتمام برسانیم و با همکاری شورای شهر و با اجرای ماده 27مزاید ه بخش خصوصی بتوانیم زمین های بایر کهریزک و خانلق که دارای سند مالکیت می باشند رابه بخش خصوصی واگذار کنیم.

 رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در خصوص پروژه قیام دشت نیز اظهارداشت: در جلساتی که با مسئولین شورای اسلامی و شهرداری برگزارشد طرحی منعقد تا شهرداری هزینه ها راپرداخت و این پروژه رااحداث کند ومنتظر رای کمیسیون شورای اسلامی قیام دشت می باشیم.

وی تاکید کرد: سرمایه گذاری در حوزه ورزش اتفافات بسیار خوبی را رقم خواهد زد که در کنار سلامت و نشاط، فرهنگ سازی را نیز به ارمغان می آورد.

یوسف زاده ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان ری پتانسل قهرمانان ورزشی رادارد اماسرانه ورزشی آن بسیارپایین است و یکی از مهمترین عوامل عدم استقرار شهرداری مستقل در شهرستان ری است و برای رفع این مشکل مقررشد ازماده 27و تبصره 19 دربخش خصوصی برای ساخت و احداث پروژه های عمرانی ورزشی استفاده شود و شهرداری نیز مکان های مختلفی به استنادماده 16برای ورزش همگانی در اختیاراداره ورزش قراردهد.

وی با بیان اینکه طبق ماده ۸۸  در ایام کرونا نیز طبق دستور وزارت ورزش در صورت تعطیلی اماکن ورزشی اجاره ای پرداخت نمی شود، اظهار داشت: این اماکن ورزشی طبق تفاهم نامه به بخش خصوصی واگذار شده است. 

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری اضافه کرد: پشتیبانی و همراهی پیشکسوتان ورزشی ری همواره درخور توجه بوده و حمایت و تقدیر آنان در حصول نتایج ورزشی و کسب عناوین قهرمانی تاثیرگذار خواهد بود.

وی در توسعه ورزش همگانی و ایجاد محل مناسب برای ورزش معلولان و جانبازان در دستور کار متولیان ورزش شهرستان ری قراردارد، افزود: در تفاهم نامه با شهرداری ، بسیج و سپاه همکاری های بسیار داریم و در حد توان نیز برای کمک به ورزشکاران با بهزیستی نیز همکاری می کنیم.

یوسف زاده در رابطه با تسهیلات ازدواج جوانان نیز گفت: در شش ماهه اول امسال 20میلیارد تومان تسهیلات به 403نفر از زوجین وام ازدواج تعلق گرفته است .

وی خاطر نشان کرد: طی دو ماه گذشته ۲۱ پروانه فعالیت جدید به ۱۹۸ مجموعه پیشین ورزشی در شهرستان ری افزوده شده است و اداره ورزش و جوانان در جهت احداث و توسعه اماکن ورزشی تلاش بسیاری دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری عنوان کرد:این اداره برنامه های متنوعی به مناسبت دهه فجر برگزار میکند ازجمله راهپیمایی  موتورسواران، رالی خانوادگی، اتومبیل رانی حرم تاحرم و مسابقات والیبال جوانان به مناسبت با رعایت پرو تکل های بهداشتی برگزار می شود.

یوسف زاده در خصوص دیدارهای مختلف با مسئولین کشوری و استانی گفت: تنها هدفمان در اداره ورزش رساندن مشکلات و معظلات ورزش شهرستان به گوش مسئولین است و دنبال گرفتن عکس یادگاری و جمع آوری رزومه نیستم و در دیدارهای اخیری که با حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته ایم در خصوص بررسی و پیگیری مشکلات ورزش و ورزشکاران ری بحث و گفتگو داشتیم و انشالله در سایه همین دیدارها در اینده شاهد تغییراتی در جامعه ورزش ری خواهیم بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری حسین یوسف زاده یوسف زاده اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری

در آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان حضور داشتند.

در این برنامه از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل شد و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

در پایان این آئین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در شهرستان ساری برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی