Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدوی گفت: مردم بندر مرزی آستارا آیین تحویل سال نو را در جوار امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) سپری کردند.

«جمشید مهدوی» در حاشیه آیین تحویل سال نو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: طی سال های گذشته آیین تحویل سال نو در جوار امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) با حضور پرشور مردم برگزار می شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس، این مراسم با حضور تعدادی از همشهریان و با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه حاضرین در این آیین با دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال و با قرائت دعای یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر الیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال، به استقبال سال نو رفتند، افزود: پخش مستقیم پیام نوروزی مقام معظم رهبری از حرم، قرائت قرآن، قرائت دسته جمعی زیارت آل یاسین و حضور در مزار ۳۲ شهید آرام گرفته در جوار حرم امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) بندر آستارا از دیگر برنامه های لحظه تحویل سال نو در این شهرستان مرزی بود.

 

وی با اشاره به اینکه در روایت داریم یکی از لحظات اجابت دعا لحظه تحویل سال است، تصریح کرد: از امام صادق (ع) روایت شده که از نشانه‌های اجابت دعا، دید و بازدیدها و بخشش و رضایت مردم از یکدیگر است.

 

مهدوی گفت: امروز در لحظه تحویل سال لحظات قشنگی را شاهد بودیم و مردم در جوار امامزادگان دعا می‌کردند و اشک می‌ریختند و ان شاء الله سال جدید سالی پرخیر و برکت برای هموطنان باشد و شاهد ریشه کنی ویروس منحوس کرونا باشیم.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا خاطرنشان کرد: در ایام نوروز تلاش می كنیم خدمات رفاهی خوبی به زائران در امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) ارائه دهیم.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: دعا و نیایش تحویل سال نو امامزادگان ابراهیم و قاسم علیه السلام بندر آستارا امامزادگان ابراهیم و قاسم ع جوار امامزادگان تحویل سال نو بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این استان از حیث کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، برترین استان کشور است و با ورود به هنرستان‌های جوار صنعت، موجی از انرژی دانش آموزان و معلمان دریافت می‌شود.

وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان در سال جاری یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راه نجات کشور یاد کرد و گفت: تقویت آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش در گرو تأمین توسعه زیرساخت‌ها و تقاضا محوری است.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امید است شمار برگزاری این نمایشگاه‌ها در این استان افزایش یاید.

کد خبر 6090418

دیگر خبرها

  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • فیلم| حال خوش مردم در جوار دریاچه ارومیه
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند