Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@00:45:27 GMT

۳۹۱ زندانی جرائم عیدعمد در گیلان آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۳۶۹۹۸۰

۳۹۱ زندانی جرائم عیدعمد در گیلان آزاد شدند

محمدی اصل با بیان اینکه در سال ۹۹، ۳۹۱ زندانی جرائم عیدعمد در گیلان آزاد شدند گفت: باید از ائمه اطهار(ع) درس محبت و نیکی به زندانیان را یاد بگیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گیلان، رضا محمدی اصل در حاشیه دیدار با زندانیان در آستانه عید نوروز، ضمن تبریک سال جدید، اظهار کرد: باید از ائمه اطهار(ع) درس محبت و نیکی به زندانیان را یاد  بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل زندانهای گیلان افزود: زندان یکی از امور بازدارنده تخلفات است که باید در کنار آن به برنامه های اصلاحی و تربیتی مناسب با راهکارهای علمی و عملی بپردازیم.

 

وی با بیان اینکه زندانیان و خانواده های آنان نیازمند حمایت هستند، گفت: توانستیم بعد از بازدید ریاست سازمان زندان های کشور از زندان های گیلان، اشتغال را به ۵۸ درصد برسانیم.


محمدی اصل ادامه داد: زندانیان در زندان باید در کنار برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و مذهبی و دینی یک حرفه را آموزش ببینند تا بتوانند بعد از آزادی از آن حرفه برای خود و خانواده استفاده کنند و برای جامعه مفید باشند زیرا جامعه با داشتن نیروهای فنی و تخصصی می‌تواند به اهداف خودش برسد.


وی با اشاره به برگزاری جلسه ویدئوکنفرانس با ریاست سازمان زندان ها، عنوان کرد: در این نشست بر حضور مدیران و روسای زندان ها معاونین در زندان های تابعه و سرکشی از خانواده های مددجویان تاکید شد. در این راستا جلسات متعدد با انجمن حمایت از زندانیان و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در روزهای پایانی سال داشتیم.


این مقام مسئول از اهدای بالغ بر سه هزار بسته معیشتی و بن خرید و کارت هدیه به خانواده های زندانیان تا پایان تعطیلات نوروز 1400 خبر داد و متذکر شد: هدف ما آزادی مددجویان با داشتن برنامه های اصلاحی و تربیتی و برگشت به آغوش خانواده و جامعه است لذا با کمک خیرین و ستاد دیه در سال 99 توانستیم تعداد 391 نفر را که میزان کل بدهی این مددجویان بیش از 221 میلیارد تومان که حدود 54 درصد از این مبلغ توسط  شاکیان گذشت شده و حدود 11 میلیارد تومان از طریق تسهیلات برای آزادی این زندانیان پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه با کمک خیرین و انجمن های 13گانه حمایت از زندانیان بیش از 700 زندانی آزاد شدند، گفت: در سال 99 بیش از 16 هزار نفر زندانی از زندان های گیلان آزاد شدند که بیش از 2 هزار و 200نفر از آنان با استفاده از مرخصی پایان حبس بود.

 

محمدی اعلام کرد: همچنین در نوروز امسال بیش از 2 هزار و 600زندانی به مرخصی اعزام و یا مرخصی آنان تمدید شد.

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: زندانیان گیلانی زندان های گیلان زندانیان جرایم غیرعمد آزاد شدند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۶۹۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان

رئیس شورای هیئات مذهبی کاشان از آزادی شش زندانی جرائم غیرعمد در کاشان توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدعلی اکبر جلال‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی هیئات مذهبی شهرستان کاشان، اظهار داشت: یکی از اقدامات خداپسندانه هیئات مذهبی شهرستان کاشان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد حضور فعالی دارند، افزود: هیئات مذهبی شهرستان کاشان از ابتدای سال تاکنون شش زندانی جرایم غیرعمد را به آغوش گرم خانواده بازگرداندند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کاشان با بیان اینکه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توسط هیئات مذهبی این شهرستان به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، ابراز داشت: هیئات مذهبی شهرستان کاشان علاوه بر برگزاری مراسم‌های مختلف مذهبی در امورات فرهنگی نیز فعالیت بسیار خوبی دارند.

وی با بیان اینکه در ماه‌های پیش رو و با آغاز ماه محرم و صفر فعالیت هیئات مذهبی شهرستان کاشان دوچندان می‌شود، گفت: کاشان بیش از یک هزار هیئت رسمی و غیررسمی دارد که در زمان‌هایی مختلف اقدامات فرهنگی مذهبی انجام می‌دهند.

جلال‌زاده با بیان اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان در سایر اقدامات نظیر بسته‌های حمایتی، امدادرسانی در ایام کرونا و کمک به بخش درمان تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند، تصریح کرد: هیئات مذهبی شهرستان کاشان همواره در کنار مردم بوده و در حمایت از نیازمندان تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند