Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@06:34:42 GMT

پیکر شهید مدافع امنیت در اصفهان تشییع شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۳۱۲۶

پیکر شهید مدافع امنیت در اصفهان تشییع شد

به گزارش ایرنا، شهید سروان اسماعیل الله وردی روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ در دفاع از امنیت مردم دچار سوختگی شدید شد و پس از ۲ روز بستری بودن در بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان روز شنبه ۳۰ اسفند به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید روز یکشنبه از ستاد فرماندهی شهرستان اصفهان به سمت چهارراه پلیس و با حضور مردم و مسوولان تشییع و سپس به زادگاه او در روستای نغمه شهرستان بروجن از توابع استان چهارمحال و بختیاری منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان گفت: سروان شهید الله وردی از کارکنان انتظامی شهرستان اصفهان روز پنجشنبه ۲۸ اسفند سال گذشته حین انتقال متهم از دادسرا به زندان به علت سوختگی شدید در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان بستری شد.

سرهنگ جواد  درستکار افزود: مجرم شرور در زمان سوختگیری خودرو در پمپ بنزین خیابان هزار جریب اصفهان از فرصت استفاده کرد و با گرفتن نازل سوختگیری به سمت مردم قصد فرار داشت که این شهید در اقدامی شجاعانه و ایثارگرانه مانع از این کار شد. 

وی به خبرنگار ایرنا گفت: این مجرم قصد داشت تا با برداشتن نازل سوختگیری و ریختن بنزین در جایگاه سوخت زمینه فرار خود را فراهم کند اما شهید الله وردی با شجاعت تلاش کرد تا جلوی این کار بسیار خطرناک را بگیرد.

درستکار ادامه داد: به‌دلیل اینکه لباس‌های شهید الله‌وردی آغشته به بنزین شد بر اثر آتش سوزی دچار سوختگی شدید شد و پس از ۲ روز بستری بودن در بیمارستان به درجه رفیع شهادت رسید.

وی تاکید کرد: متهمی که اقدام به این عمل کرده بود دستگیر شده است.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز پیش از این درباره این حادثه گفت: حادثه پمپ بنزین خیابان هزار جریب به موقع و در کوتاهترین زمان کنترل شد در غیر این صورت می توانست خسارات جبران ناپذیری بهمراه داشته باشد.

منصور شیشه فروش با بیان اینکه این حادثه به‌دنبال پیگرد یک سارق اتفاق افتاد، افزود: هرگونه حریق در جایگاه های سوخت می‌تواند عامل ایجاد حوادث و خسارت های گسترده تری شود به‌همین دلیل آموزش مسوولان و کارکنان در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها شهید فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان شهید فرماندهی نیروی انتظامی اصفهان اصفهان اخبار کنکور الله وردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود

به گزارش جماران؛ بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت. 

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز