Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:00:42 GMT

محدودیت‌های کرونایی نوروز در مازندران اعمال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۴۹۱۳

محدودیت‌های کرونایی نوروز در مازندران اعمال می‌شود

گروه استان‌ها ــ فرمانده انتظامی مازندران از اعمال محددیت‌های کرونایی در ایام تعطیلات نوروز۱۴۰۰ در سطح استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از   ساری، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سردار مرتضی میرزایی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه از اعمال محدودیت‌های کرونایی توسط پلیس در ایام تعطیلات نوروز 1400 در سطح استان خبر داد و افزود: برابر تدابیر و تمهیدات ستاد مقابله با کرونا ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شهرها و مناطق نارنجی و قرمز ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خروج خودرو با پلاک غیر بومی از مناطق قرمز و نارنجی ممنوع بوده و تردد شبانه از ساعت 21 تا 3 بامداد در کل مناطق ( قرمز، نارنجی، زرد و آبی ) ممنوع است. تغییر احتمالی در خصوص لغو تردد شبانه در مناطق زرد و آبی از طریق قرارگاه عملیاتی اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیر ضروری در ایام نوروز به آن دسته از مسافرانی که مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کرده اند، یادآور شد: با رعایت قانون و احترام به حقوق دیگران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی، محیطی امن و سفری ایمن و خاطره انگیز را برای خود و دیگران به یادگار بگذارند.

میرزایی با اشاره به ممنوعیت برپایی چادر در بوستان‌ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی در همه شهرها با رنگ قرمز، نارنجی ، زرد و آبی، افزود: اقامت در کمپ‌های جنگلی همه شهرها با رنگ‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی نیز ممنوع است.

حجم ترافیک آزادراه‌های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز سنگین است/ رانندگان از استراحت‌گاه‌های بین جاده‌ای برای تجدید قوا استفاده کنند ترافیک پر حجم در محورهای مواصلاتی استان البرز؛ رانندگان با سرعت مطمئن رانندگی کنند وضعیت راه‌های کشور| کاهش 28.9 درصدی تردد در محورهای برون‌شهری/ ترافیک سنگین در جاده چالوس

فرمانده انتظامی استان مازندران از ممانعت تردد خودروها و سرنشینان آنها که دارای تست مثبت کرونایی هستند از سوی پلیس برابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود: مسافرت این افراد در ایام قرنطینه که دارای تست مثبت کرونایی هستند، ممنوع بوده و برای آنان جریمه تعیین خواهد شد.

میرزایی خطاب به مسئولان اجرایی در شهرستان‌های استان مازندران نیز تاکید کرد: از اسکان افراد در اماکن غیرمجاز که توسط قرارگاه عملیاتی تعیین می شود، خودداری کنند.

انتهای پیام/ 681/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زرد و آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، برابر هشدارهای سازمان هواشناسی از تاریخ سه‌شنبه 1403/02/11 تا پایان روز پنج‌شنبه 1403/02/13 سامانه بارشی کشور را درگیر رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید که در برخی نقاط گردوخاک خواهد کرد.

این سامانه ار روز سه‌شنبه 1403/02/11 نیمه جنوبی استان‌های ایلام و لرستان، شمال خوزستان، جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب کردستان را در بر خواهد گرفت.

در ادامه نیز روز چهارشنبه 1403/02/12 استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و نیمه غربی استانهای فارس، کردستان و لرستان تحت پوشش این سامانه قرار خواهند گرفت.

و در روز پنج‌شنبه 1403/02/13 استان‌های یزد، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و کردستان متاثر از این سامانه خواند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • (ویدئو) چرا آسمان آتن نارنجی شد؟
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»