Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@23:54:41 GMT

فیلم جدید از انفجار تروریستی سراوان

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۳۷۵۳۵۷

فیلم جدید از انفجار تروریستی سراوان

صبح امروز حادثه تروریستی در سراوان رخ داد. رئیس بیمارستان رازی سراوان از انتقال 3 نفر مجروح حادثه تروریستی میدان کوزه سراوان، به بیمارستان رازی خبر داد و گفت: حال عمومی 3 مجروح حادثه تروریستی سراوان خوب است.

به گزارش رکنا، ابوالحسن صفدری امروز از انتقال 3 نفر مجروح حادثه تروریستی میدان کوزه سراوان، به بیمارستان رازی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر ویزیت پزشک عمومی، ویزیت های تخصصی طب اورژانس، جراحی عمومی و خدمات رادیوگرافی برای این هموطنان عزیزانجام گردید.

صفدری ادامه داد: خوشبختانه یک نفر از مصدومان پس از پایدار شدن علائم و با توصیه داروئی از بیمارستان مرخص شد.

یک کشته و 3 زخمی حادثه تروریستی سراوان

رئیس بیمارستان رازی سراوان حال عمومی 2 مجروح دیگر این حادثه که یکی از آنها خانم باردار می‌باشد نیز رضایت‌بخش است ولی همکاران ما همچنان در حال ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به این 2 بزرگوار هستند.آآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا حادثه تروریستی سراوان اخبار حوادث انفجار ویدئو حادثه تروریستی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مرد دختر مادر عکس بیمارستان قتل تجاوز فیلم پلیس همخوابی حادثه تروریستی بیمارستان رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۷۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 خودرو «حیم زیتون» وزیر آموزش رژیم اسراییل دچار حادثه شد. گفته شده پدر این وزیر مجروح شده است. روز جمعه هم «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم اسراییل با خودرو خود دچار حادثه و مجروح شد. تصاویر خودروی این وزیر پس از تصادف را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت