Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن از افتتاح و بهره برداری تعدادی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در سال جاری خبر داد و بر همکاری و مشارکت مردم برای تکمیل طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جواد حق‌شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و مسئولیتی که بنیاد در این خصوص برعهده دارد، نکاتی را ارایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: در پروژه اقدام ملی مسکن افرادی که واریز وجه کردند و امکان برنامه‌ریزی برای آنها با واریز وجه وجود دارد ۳۶ هزار و ۵۰۲ نفر هستند. از این تعداد، افرادی که تاکنون مشکلات آنها رفع شده و تامین زمین برای آنها انجام شده ۲۹ هزار و ۱۷۹ نفر هستند. برای باقیمانده نیز در حال رایزنی با سازمان  ملی زمین و مسکن هستیم تا بتوانند زمین را تخصیص دهند.

حق‌شناس ادامه داد: غیر از ۲۹ هزار و ۱۷۹ واحد، ۵ هزار و ۳۸۷ واحد نیز در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت با راه و شهرسازی توافق کردیم که مجموعا حدود ۳۵ هزار واحد مسکن ملی را در شهرهای زیر و بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در حال برنامه ریزی برای ساخت هستیم.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد: نزدیک به ۱۰ هزار واحد کار عملیات اجرایی شان توسط بنیاد مسکن آغاز شده است. نزدیک به ۶هزار واحد نیز در حال دریافت پروانه هستیم. غیر از آن نیز حدود ۱۱ هزار واحدی که برای متقاضیان انفرادی و یا گروهی قرعه کشی کردیم آنها نیز در حال گرفتن پروانه هستند که کار اجرایی آنها در سال جاری آغاز خواهد شد.

حق‌شناس، گفت: تعدادی از واحدهایی که توسط بنیاد مسکن آغاز شده است در سال جاری افتتاح و به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی بر همکاری و مشارکت مردم در اجرای به موقع طرح اقدام ملی مسکن تاکید کرد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت مسکن مسکن بنیاد مسکن طرح اقدام ملی مسکن بنیاد مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۸۵۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیک بخت ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی بیان داشت: تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان انجام می‌شود.

نیکبخت اظهار داشت: توسعه و ارتقای سلامت در استان با اقدامات پیشگیرانه و حضور مؤثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف، در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است و سومین مأموریت بنیاد، ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تأمین شرایط خاص برای استعدادهای برتر اقشار ضعیف جامعه است.

کد خبر 6089874

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • احداث چهار مدرسه خیری در یزد
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • ◄ تاثیر راه‌ آهن حومه و سریع در جوانی جمعیت، تجربیات کره و انگلیس
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است