Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بروکلین نتس که در غیاب تمام ستارگانش برابر یوتا جز قرار گرفته بود نتیجه را به یوتا جز واگذار کرد.
به گزارش آریا، صبح امروز بروکلین نتس به سالن ووینت اسمارت هوم ارینا رفت و برابر یوتا جز صف‌آرایی کرد. تیم استیو نش که در این دیدار تقریبا تمام استارترهای خود را در اختیار نداشت در پایان متحمل شکست سنگین 118-88 شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت بازی زمانی کاهش پیدا کرد که مشخص شد جیمز هاردن به علت درد جزئی در گردنش به میدان نخواهد رفت. یوتا هم با تکیه بر بازی دفاعی و شوت‌های راه دور کار سختی برای این پیروزی نداشت تا رکورد خود را به 32 برد و 11 باخت ارتقا دهد.
قبل از آن غیبت کوین دورنت (کشیدگی همسترینگ) و کایری اروینگ (دلایل شخصی) قطعی بود. جز حالا از پنج مسابقه قبلی خود چهار پیروزی کسب کرده است. داناوان میچل با 27 امتیاز، 6 ریباند و 7 اسیست بهترین بازیکن جز بود. مایک کانلی و بویان بوگدانوویچ هم هرکدام 18 امتیاز دیگر به کارنامه تیمشان اضافه کردند. برای بروکلین نتس هم الایز جانسن که روز سه‌شنبه یک قرارداد 10 روزه امضا کرده بود با 23 امتیاز و 15 ریباند بهترین بازیکن بود و تیموتی لووا کابارو هم 14 امتیازی بود.

- میلواکی باکس هشتمین برد متوالی خود را برابر بوستون سلتیکس جشن گرفت. دنیل تایس در ثانیه آخر بازی یک پرتاب سه امتیازی را از دست داد تا بوستون سلتیکس با اختلاف اندک برابر میلواکی باکس شکست بخورد. در یکی از مسابقات حساس کنفرانس شرق NBA، میلواکی باکس در برابر بوستون سلتیکس قرار گرفت و در نهایت موفق شد به پیروزی خانگی 121-119 دست پیدا کند. میلواکی در حالی این پیروزی را کسب کرد که در مقطعی از بازی با اختلاف 25 امتیاز از حریف جلو افتاده بود. همچنین در ثانیه آخر بازی، دنیل تایس توسط مارکس اسمارت صاحب توپ شد و این فرصت را داشت که با یک پرتاب سه امتیازی بازی را به نفع تیمش تمام کند اما تایس قدر فرصت را ندانست تا بوستون پنجمین شکست در شش بازی اخیر خود را متحمل شود.
کریس میدلتن با 27 امتیاز و 13 ریباند بهترین بازیکن باکس بود و بابی پورتیس هم که 7 از 10 شوت زد 21 امتیازی شد. بروک لوپز و دانته دیوینچنزو هم هرکدام 17 امتیاز داشتند و یاینس آنته توکومپو بازی را با 13 امتیاز، 8 ریباند و 7 اسیست تمام کرد تا باکس سیزدهمین برد در چهارده مسابقه اخیر خود را تجربه کند. برای بوستون سلتیکس که اکنون با 21 برد و 23 باخت در کنفرانس شزرق هشتم است، جیلن براون 24 امتیاز و 10 ریباند داشت و جیسن تیتم هم 18 امتیازی بود.

- مسابقات فصل عادی 2020/21 لیگ NBA امروز با برگزاری 11 مسابقه پیگیری شد که در جریان این دیدارها، کلیپرز و موریکس برابر حریفان به پیروزی رسیدند، ناگتس و سانز هم تن به شکست دادند. ایندیانا پیسرز با 28 امتیاز از کریس لورت برابر دیترویت پیستونز به پیروزی 116-111 دست پیدا کرد. کلیولند کاوالیرز بدون کالین سکستن 103-94 شیکاگو بولز را شکست داد تا چهارمین شکست این تیم در پنج بازی اخیر رقم بخورد. ممفیس گریزلیز با پیروزی خارج از خانه 116-107 مقابل اوکلاهاما سیتی تاندر، رکورد خود را مثبت کرد. 9 شکست متوالی تورنتور رپترز با پیروزی 135-111 این تیم برابر دنور ناگتس به پایان رسید. پاسکال سیاکم با 27 امتیاز بهترین بازیکن رپترز بود. اورلاندو مجیک با گیم وینر ایوان فورنیه توانست با نتیجه نزدیک 112-111 برابر فینکس سانز به پیروزی برسد. نیکولا ووچویچ با 27 امتیاز و 14 ریباند بهترین بازیکن مجیک بود و برای سانز هم دوین بوکر 25 امتیازی شد.
شارلوت هورنتس با 25 امتیاز تری روزیر، 122-97 هیوستون راکتس را شکست داد تا این تیم دوباره به روند ناکامی بازگردد. کریستپس پورزینگیس 29 امتیاز آورد و شش بازیکن دیگر دالاس موریکس دو رقمی شدند تا این تیم برابر مینسوتا تیمبرولوز 128-108 برنده شود. آنتونی ادواردز با 29 امتیاز بازی را برای ولوز به پایان رساند. ساکرامنتو کینگز با درخشش 37 امتیازی دی آرون فاکس توانست 110-108 از سد آتلانتا هاکس عبور کند. تری یانگ برای هاکس 29 امتیاز و 9 اسیست داشت. در نهایت، لس آنجلس کلیپرز چهارمین پیروزی پیاپی خود را با برد قاطع 134-101 مقابل سن انتونیو اسپرز کسب کرد. کوای لنرد با 25 امتیاز موثرترین بازیکن کلیپرز در این پیروزی بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوتا بروکلین نتس بوستون سلتیکس میلواکی باکس بهترین بازیکن بوستون سلتیکس میلواکی باکس بروکلین نتس 27 امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا

نیمه اول دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس با پیروزی سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر شاگردان اوسمار به پایان رسید.

ارونوف در دقیقه 11 و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 دو گل پرسپولیس را در نیمه اول این مسابقه به ثمر رساندند.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، محمد خدابنده‌لو، مهدی ترابی، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

داور: امیر عرب براقی

دقیقه 11: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

 

.

 

دقیقه 17: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 25: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

 

.

 

دقیقه 27: نام محمد خدابنده‌لو هم در بین بازیکنان اخطاری بازی به ثبت رسید.

دقیقه 45: ارسال بازیکنان آلومینیوم روی یک ضربه ایستگاهی را امیررضا رفیعی به خوبی در اختیار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید