Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سلیمی گفت: شعار ترافیکی نوروز امسال "پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت " انتخاب شده است و تحقق شعار نوروز امسال به همکاری و همراهی مردم نیاز دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سلیمی فرمانده پلیس راه شهرستان سیرجان در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان با بیان اینکه شعار ترافیکی نوروز امسال پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت انتخاب شده است و تحقق شعار نوروز امسال همکاری و همراهی را مردم می‌طلبد، گفت: این شعار متناسب با شرایط خاص جامعه ناشی از گسترش و شیوع ویروس کرونا برگزیده شده و ضروری است تک تک شهروندان فهیم با پرهیز از سفر برای تحقق این شعار راهبردی و سلامت محور تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اذعان کرد: پلیس راه شهرستان سیرجان با آماده باش کامل در ایام نوروز و استفاده از کلیه ظرفیت‌های انسانی و تجهیزاتی آماده اجرای طرح‌های ترافیکی و انضباطی است.

سلیمی وضعیت ترافیک در محورهای ارتباطی منتهی به سیرجان در زمان حاضر را و روان و کم حجم توصیف کرد و گفت : بیشترین حجم تردد خودروها در محورهای مواصلاتی شهرستان سیرجان در محور سیرجان_ بندرعباس و سیرجان ـ بافت گزارش شده است.

رئیس پلیس راه سیرجان همچنین از افزایش سوانح رانندگی در ۵ روز گذشته در جاده‌های ارتباطی سیرجان خبر داد و گفت: در این مدت، یک نفر بر اثر تصادف رانندگی در محورهای منتهی به این شهرستان جان خود را از دست داده است.

وی یکی از دلایل افزایش تصادفات و حوادث رانندگی را،خستگی رانندگان دانست و گفت: عوامل خستگی، اختلال در خواب و زمان رانندگی هر 2 با افزایش خطر تصادفات رانندگی ارتباط قوی و شناخته شده ای دارند افرادی که در طول شبانه روز ۳ساعت و کمتر خوابیده اند اختلال شدید در خواب دارند و این اختلال موجب تصادفات رانندگی می شود.

سلیمی با بیان اینکه بهترین راه مبارزه با خستگی خواب کافی است اذعان کرد: اگر راننده به خواب نیاز دارد باید در اولین استراحتگاه و مکان امن متوقف شود و استراحت موثر و کوتاه داشته باشند و بهتر است راننده صندلی خود را برای چرت زدن استفاده نکنند.

فرمانده پلیس راه شهرستان سیرجان اظهار کرد: اجرای طرح نوروزی از ۲۷ اسفند ماه در محورهای ارتباطی سیرجان آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه ا ادامه خواهد داشت، با اعزام تیم های گشت محسوس و نامحسوس در جاده های برون شهری با هر تخلفی که باعث سلب امنیت شهروندان شود به صورت کاملا جدی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان سیرجان پرهیز از سفر نوروز امسال پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۳۹۹۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده جهت اجرای شعارهای سال توجه نکردن به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای بود.

امین درخشان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یکی از حلقه‌های مفقوده شعارهای سال در همه سنوات که از طرف دستگاه ها و سازمانهای مرتبط با شعار سال کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت پیوست فرهنگی و رسانه ای بود.

وی اظهارکرد: از جمله راه‌های تحقق شعار سال داشتن نگرش فرهنگی، پیوست رسانه‌ای و بهره‌مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و به ویژه رسانه ای است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های مردمی که در آن، مردم می‌توانند به مسئله جهش تولید و رونق تولید کمک کنند، بهره ببریم.

وی ادامه داد: هرگاه و در هر عرصه‌ای و در هر زمینه‌ای از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت مردم استفاده کردیم توفیقات مهمی حاصل شد بنابراین مشارکت مردم در تحقق جهش تولید باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از اولین دستگاههایی که در سال جاری شعار سال را مورد توجه قرار داده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود که نخستین نشست شورای اطلاع رسانی استان را با موضوع استفاده از ساز و کارهای رسانه ای برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم برگزار کرده ایم.

درخشان تاکید کرد: نیاز است که ظرفیت رسانه های استان در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم از سوی دستگاههای مختلف مورد توجه قرار گیرد. مقرر شد در قالب شورای اطلاع رسانی برای تحقق شعار سال، ارتباط مستمر با اصحاب رسانه و خبرنگاران برقرار باشد.

وی بیان کرد: در تولیدات فاخر فرهنگی و هنری به مسأله بهره مندی از ظرفیت مردمی در تحقق جهش تولید توجه خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • ‌مهم‌ترین ‌در تحقق شعارهای سال، توجه به حمایت از تولید ملی است
  • تولید هسته‌های اولیه بذر غلات گامی برای تحقق شعار سال
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم