Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی ، علیرضا اکبرپور ، زنده یاد سرژیک تیموریان ، فرهاد مجیدی ، سیروس دین محمدی و علی موسوی از بازیکنان محبوب ناصر حجازی در تیم های مختلف بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناصر حجازی مثل هر مربی دیگری کلی شاگرد داشت اما در میان شاگردانش به چند نفر علاقه خاصی پیدا کرده بود.

شاید اولین نفر علی دایی بود که در تیم بانک تجارت شاگرد زنده‌یاد حجازی محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی دیگر از کسانی که ناصر حجازی خیلی فوتبال او را دوست داشت، علیرضا اکبرپور، معروف به هرکول جیبی، بود که معمولاً در تیم ناصر حجازی نقش ذخیره طلایی را بازی می‌کرد وهر وقت به میدان می‌رفت اثرگذار بود.

از دیگر بازیکنان محبوب حجازی می‌توان به سرژیک تیموریان اشاره کرد که متاسفانه سال گذشته در یک حادثه رانندگی جان خود را از دست داد. البته بازیکنان دیگری هم بودند که حجازی خیلی از آنها استفاده می‌کرد و برای تیمش مفید بودند مثل فرهاد مجیدی، علی موسوی و سیروس دین‌محمدی که در جام باشگاه‌های آسیا گل‌های زیادی برای استقلالی که تحت نظر حجازی بود، به ثمر رساندند اما شاید به جرات بتوان گفت محبوب‌ترین شاگردان حجازی، علی دایی، علیرضا اکبرپور و سرژیک تیموریان بودند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دایی ناصر حجازی اخبار استقلال استقلال علی دایی لیگ برتر ناصر حجازی ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

به گزارش ورزش سه، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی جوان استقلال ملاثانی از فردا در تمرینات نماینده خوزستان حاضر در لیگ دسته اول حاضر خواهد شد و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اخرین وضعیت تیم چنین آمده است: «باتوجه به رایزنی ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه ، پس از بازی با سپاهان ، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.سیاوش  اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.»

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟