Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هلال احمر مشگین شهر به خبرنگار ایرنا گفت: این جوان ۳۵ ساله که همراه خانواده خود اقدام به صعود جهت بازدید از قلعه قهقه کرده بود از پرتگاه قلعه به دره‌ای عمیق سقوط کرده و جان خود را از دست داد.

شهرام ابراهیمی افزود: امدادگران هلال احمر مشگین شهر برای نجات این جوان به منطقه اعزام شدند اما پیش از رسیدن آنها وی بر اثر شدت جراحان جان خود را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، جسد متوفی به سردخانه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر انتقال یافته است.

قلعه قهقهه در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی مشگین‌شهر، بر فراز تپه‌ای به ارتفاع ۳۰۰ متر از زمین‌های اطراف احداث شده است.

این قلعه تاریخی بین روستای کنچویه و قره‌آغاج قرار دارد و  در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

بر اساس نظریه باستان‌شناسان بنای اولیه قلعه مربوط به دوره ساسانی می‌باشد که در زمان صفویه به عنوان زندان سیاسی از آن استفاده شده است.

از برجسته‌ترین زندانیان این قلعه می‌توان به شاه اسماعیل دوم پسر شاه طهماسب یکم اشاره کرد که به دلیل نافرمانی از دستورات پدر، دستگیر شد و ۱۹ سال از عمر خود را در این زندان مخوف سپری نمود و پس از مرگ پدر بر تخت قدرت نشست.

برچسب‌ها مشگین شهر حوادث غیرطبیعی استان اردبیل سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشگین شهر حوادث غیرطبیعی استان اردبیل مشگین شهر حوادث غیرطبیعی استان اردبیل سازمان امداد و نجات هلال احمر اخبار کنکور مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۰۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه

مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان‌غربی از نجات کودک ۲ ساله در حال غرق‌ شدن در رودخانه‌ یکی از روستا‌های مهاباد خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امدادونجات کله‌کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: در این حادثه کودک ۲ ساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش‌بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیروز همچنین ۲ نفر دیگر در رودخانه نازلو ارومیه غرق شده‌اند که جنازه یکی از آن‌ها پیدا شده و امدادگران در حال جست‌وجوی فرد غرق‌شده دیگری هستند.

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • استحکام‌بخشی فلک‌الافلاک نیازمند ۲۰ میلیارد/ طرحی که ۱۴ساله شد!
  • استحکام‌بخشی «فلک‌الافلاک» نیازمند ۲۰ میلیارد/طرحی که ۱۴ساله شد!
  • احصاء سرخط‌های عملیاتی برنامه ساماندهی قلعه ضحاک
  • متلاشی شدن باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه سه هزار ساله در ارومیه
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان