Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، خبر‌های گوناگون پلیس را در بسته اخبار امروز ۷ فروردین ۱۴۰۰ با هم می‌خوانیم:

تصادف رخ به رخ در محور دلفارد ـ جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از وقوع سانحه رانندگی در محور دلفارد ـ جیرفت خبر داد و گفت: این تصادف ۲ کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رضا محمد رضایی گفت: روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور دلفارد ـ جیرفت بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، بر اثر برخورد رخ به رخ ۲ دستگاه خودروی سمند باهم، رانندگان هر ۲ خودرو در دم فوت و سرنشین یکی از خودرو‌ها به شدت مجروح که با تلاش عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت حادثه اند، تصریح کرد: رانندگان همواره باید دقت داشته باشند از هرگونه عجله و شتابزدگی در رانندگی به شدت پرهیز و با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

سارق سیم برق با ۱۶ فقره سرقت دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق سیم برق شبکه هوایی و کشف ۱۶ فقره سرقت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ شهر کرمان، حین گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به یک سارق در حال سرقت سیم برق شبکه هوایی کرمان برخورد کردند.

او افزود: سارق با دیدن پلیس اقدام به فرار کرد؛ ولی در نهایت با سرعت عمل ماموران انتظامی دستگیر و برای بازجویی به مقر پلیس اعزام شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به کشف سیم چین و مقداری سیم برق مسروقه از متهم گفت: سارق دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به ارتکاب ۱۶ فقره سرقت سیم برق فشار شبکه هوایی در شهر کرمان اعتراف کرد.

سرهنگ پورامینایی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی افزود: شهروندان به هشدار‌های انتظامی و آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت توجه ویژه و کاربردی داشته باشند و در صورت مشاهده افراد مشکوک موضوع را سریعا از سامانه ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

حضور به موقع پلیس، زن جوان را از مرگ حتمی نجات داد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: زن جوانی که در اثر تصادف در بین آهن آلات خودرو گیر افتاده بود، با حضور به موقع ماموران کلانتری ۱۷ این فرماندهی از مرگ حتمی نجات یافت.

سرهنگ مهدی پورامینایی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۷ شهر کرمان، بلافاصله ماموران این کلانتری به محل اعزام شدند.

اوافزود: ماموران انتظامی با حضور فوریتی و به موقع خود موفق شدند، یک زن جوان را که در اثر تصادف در بین آهن آلات خودرو گیر کرده بود، از مرگ حتمی نجات دهند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به انتقال مصدوم به بیمارستان تصریح کرد: هر ساله در ایام عید نوروز با افزایش سفر‌های درون و برون شهری، متاسفانه شاهد افزایش آمار تصادفات هستیم که می‌طلبد شهروندان با رعایت دقیق قانون و مقررات از بروز چنین حوادث جلوگیری کنند و عید را به کام خود و دیگران تلخ نکنند.

کشف ۲۷ دستگاه ماینر در عملیات پلیس امنیت اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۲۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال خبر داد.

سرهنگ دوم حمیدرضا میرحبیبی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در انباری در محدوده شهر کرمان، موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی و تائید صحت خبر و هماهنگی قضایی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر، ۲۷ دستگاه ماینر کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده را یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

واژگونی موتورسیکلت با ۲ کشته در ارزوئیه

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور ارزوئیه ـ دولت آباد راکب و سرنشین آن در دم فوت کردند.

سرهنگ علی اسفندیاری افزود: روز گذشته با اعلام خبر حادثه رانندگی در محور ارزوئیه ـ دولت آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله پلیس و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند، یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین در مسیر مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن راکب و ترک نشین در دم فوت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت حادثه اند، تصریح کرد: مردم به ویژه جوانان هنگام استفاده از موتورسیکلت ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی لازم است از کلاه ایمنی استفاده کنند و در زمان رانندگی همواره هوشیار باشند؛ چراکه با یک لحظه غفلت جان خود و دیگران را به خطر خواهد انداخت.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار حوادث دستگیری سارق فرمانده انتظامی شهرستان پلیس امنیت اقتصادی ماموران انتظامی ۱۶ فقره سرقت شهر کرمان ۲۷ دستگاه اعزام شد سیم برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند

 
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: یک اوباش مهاجم با سلاح سرد در شهرستان ملارد با اقدام بموقع ماموران پلیس زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گلها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه