Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره آخرین رنگ بندی شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در زمینه شیوع کرونا اظهار داشت: در جدیدترین رنگ‌بندی اعلام شده ۱۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: اردستان، اصفهان، خمینی شهر، دهاقان، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فریدونشهر، فلاورجان، نائین، نطنز و نجف آباد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه چهار شهرستان برخوار، بویین میاندشت، چادگان و خور و بیابانک در وضعیت آبی کرونا هستند، اضافه کرد: دو شهرستان خوانسار و گلپایگان نیز همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های نطنز، لنجان و تیران و کرون نیز در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفتند، ابراز داشت: باید توجه داشت که تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا افزایش چشمگیری داشته است.

نجیمی با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌هایی مانند اصفهان، نجف آباد و شاهین شهر و میمه مناسب نیست، افزود: امکان تغییر وضعیت این شهرستان‌ها از زرد به نارنجی نیز در روزهای آینده وجود دارد.

وی با اشاره به کاهش محسوس رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان اصفهان ادامه داد: تجمع در مراکز مختلف در استان اصفهان منجر به شیوع بیشتر کرونا در اصفهان شده است.

کد خبر 5176600

منبع: مهر

کلیدواژه: شیوع کرونا ویروس کرونا وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا وضعیت زرد آرش نجیمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تردد وسایل نقلیه مسافران نوروزی خطبه های نماز جمعه گرگان سانحه تصادف تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزش باد گردشگری نوروز بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۲۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان

منابع محلی در بدخشان از شیوع یک نوع بیماری ناشناخته تنفسی در میان کودکان و زنان در این ولایت خبر می‌دهند.

به گفته منابع این بیماری از سه روز به این‌سو در ولسوالی خواهان افزایش یافته است.

به گفته منابع، تا کنون ۸۰ کودک و ۴۰ زن در پی مبتلا شدن به این بیماری به مرکز صحی آن ولسوالی منتقل شده‌اند.

سرفه شدید و درد سينه از نشانه‌های مبتلا شدن به این بیماری است.

عدم دسترسی به خدمات صحی در ولسوالی خواهان بدخشان یکی از دلایل جدی شیوع این بیماری عنوان شده است.

پیش از این، یک نوع بیماری ناشناخته پوستی در میان بزرگ‌سالان و کودکان در ولایت‌های بامیان و پکتیکا شیوع پیدا کرده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود