Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال امروز در تمرینات تیمش گرد و خاک کرد و با نفراتی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند، برخورد نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تبعات حمله کرونا به استقلال و کرونایی شدن ۹ بازیکن و چند نفر از کادر فنی آبی‌ها سبب شد تا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در تمرین امروز حسابی گرد و خاک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی استقلال طی اطلاعیه ای اعلام کرد هر بازیکنی در محافل مختلف حضور پیدا کند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند، جریمه خواهد شد. این تصمیم را فرهاد مجیدی در پی ابتلای 9 عضو تیمش به ویروس کرونا اتخاذ کرد تا بتواند جلوی سهل انگاری بازیکنان و مربیان را بگیرد. او امروز با تصمیماتش ثابت کرد در این زمینه شوخی ندارد.   *پزشک استقلال اخراج شد! فرهاد مجیدی در نخستین اقدام دست به تغییر در کادر پزشکی اش زد و پزشک جدید از امروز مشغول به کار شد. فرهاد مجیدی معتقد است سهل انگاری پیش آمده فقط مربوط به بازیکنان نیست و کادر پزشکی باید سلامتی بازیکنان را قبل از سفر به تبریز بررسی می کرده و از این مساله اطلاع پیدا می کرده است. به همین خاطر امروز فرهاد مجیدی تصمیم به برکناری کادر پزشکی تیمش گرفت. او ضمن اعلام به دکتر سیاه پوش و سایر اعضای کادرپزشکی مبنی بر عدم حضور در تمرینات دکتر مهرشاد رهبر که در گذشته نیز سابقه حضور در استقلال و کار کردن با مجیدی را دارد را به کادر پزشکی اضافه کرد.    *جریمه نادری و شجاعیان از این رو او برای آنکه نشان بدهد، عزمش برای مبارزه با کرونا در استقلال حداقل تا زمان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا جدی است، با پزشک و دو ستاره تیمش برخورد جدی کرد. مسئولان باشگاه استقلال قرار بود این هفته 5 درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند که فرهاد مجیدی به باشگاه اعلام کرده این مبلغ برای دو بازیکن تیمش یعنی داریوش شجاعیان و محمد نادری واریز نشود! نادری طی روزهای گذشته در مصاحبه ای حضوری با یکی از رسانه ها شرکت کرده بود و شجاعیان نیز در یک کلینیک کاشت مو حضور یافت و فعالیت تبلیغاتی داشت. رفتارهای پرخطر کرونایی این دو ستاره سبب شده تا مجیدی آنها را با جریمه مواجه کند. سرمربی استقلال در صحبتی که امروز با بازیکنان تیمش در محل تمرین داشت ضمن اعلام جریمه 5 درصد به دو بازیکن مذکور به سایر بازیکنان نیز بار دیگر تذکر داد از انجام مصاحبه تصویری و همچنین حضور در محافل پرخطر کرونایی پرهیز کنند تا با جریمه نقدی مواجه نشوند. مجیدی ضمن تاکید بر اینکه همه بازیکنان را برای مسابقات آینده لیگ برتر نیاز دارد، از نفراتش خواست تا همه مسائل بهداشتی را رعایت کنند که اگر این اتفاق نیفتد مجبور به برخورد جدی با نفر ات خاطی خواهد شد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی استقلال فرهاد مجیدی کادر پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات