Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@05:15:09 GMT

آزاده نامداری نامداری کرونا گرفته بود ؟! + فیلم

تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۵۳۰۵

آزاده نامداری نامداری کرونا گرفته بود ؟! + فیلم

شاعاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرپرست دادسرای جنایی تهران اعلام کرد که پیکر آزاده نامداری برای آزمایش های سم ‎شناسی و علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد. در منزل وی اثری از به هم ریختگی دیده نشده و جسد وی در پذیرایی و روی مبل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت‌هایی که خبر خودکشی یا قتل آزاده نامداری را اعلام کرده‌اند هیچ دلیل و یافته‌ای ندارند و این موضوع تأیید نمی‌شود. رسانه‎ها از از گمانه‌زنی و هتک حیثیت افراد خودداری کنند.

پیکر وی جراحت نداشته است و نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده آزاده نامداری در ساعت 18 و 30 دقیقه بر بالین وی حاضر شدند.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران از حضور بازپرس در صحنه فوت آزاده نامداری خبر داد و گفت: کارشناس پزشکی قانونی در محل حادثه حاضر و بررسی‌ها برای مشخص شدن علت فوت وی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اثری از جراحت و اصابت چاقو بر پیکر وی مشاهده نمی‌شود، افزود: اخبار منتشرشده در زمینه خودکشی آزاده نامداری تأیید نمی‌شود و علت مرگ پس از بررسی کارشناسی و کالبدشکافی مشخص خواهد شد.

پیگیری ها از مأموران پلیس حاکی از آن است که ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه امروز خبر فوت آزاده نامداری به ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب گزارش داده شد.

با حضور مأموران در محل مشخص شد پدر و مادر آزاده نامداری وقتی با عدم پاسخگویی وی مواجه شدند با کلید خانه در را باز کرده و با پیکر بی‌جان وی در هال خانه مواجه شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داده ۴۸ ساعت از فوت آزاده نامداری گذشته است. جسد وی برای بررسی بیش‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد.

گفته می‌شود همسر و فرزند آزاده نامداری در سفر به شمال حضور داشتند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آزاده نامداری اخبار حوادث خودکشی آزاده نامداری مرگ آزاده نامداری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس دختر فیلم جوان اتهام تهران کشف مجری صدا و سیما پسر آزاده نامداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • موشن گرافیک| خلبان نامداری که خواستار کم‌کردن درجه‌اش بود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ببینید/ خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت!
  • خلبان نامداری که درخواستِ کم کردن درجه‌اش را داشت! + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان