Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@05:21:43 GMT

اجرای پویش «خانه‌های آسمانی» ویژه شب نیمه شعبان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۱۷۰۰۵

اجرای پویش «خانه‌های آسمانی» ویژه شب نیمه شعبان

پویش «خانه‌های آسمانی» به مناسبت شب نیمه شعبان و به منظور احیای این شب در شرایط کرونایی و محدودیت حضور در مساجد و اماکن مذهبی به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، پویش «خانه های آسمانی» به مناسبت شب نیمه شعبان که احیای آن به ذکر و دعا بسیار مورد تاکید و توصیه است، به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابر این گزارش، این پویش با محور برگزاری احیای شب نیمه شعبان در شرایط کرونایی کشور که امکان حضور گسترده در مساجد و اماکن مذهبی وجود ندارد، طراحی شده تا فیض احیاء و عبادت در شب نیمه شعبان از دست نرود.

 

برای این پویش بسته اعمال و اذکاری و دعاهایی پیشنهاد شده که در ذیل می آید:

 

تلاوت قرآن و ذکر استغفار از ساعت 23 و 30 تا 24؛ قرائت دعای کمیل از ساعت 24 تا 45 دقیقه بامداد؛ قرائت صلوات شعبانیه از 00:45 تا 1 بامداد؛ نماز جعفر طیار 1 تا 1 و 45 دقیقه؛ پس از آن ذکر سبحان الله، الحمدالله و الله اکبر از 1 و 45 دقیقه تا 2؛ توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها از 2 تا 2 و 15 و نهایتا قرائت زیارت امام حسین(ع) در شب نیمه شعبان از 2 و 15 تا 2 و 45.

 

برای آشنایی بیشتر با اعمال این شب به مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی مراجعه شود.

 

در صورت اجرای این طرح در مساجد و اماکن مذهبی، بخشی نیز برای سخنرانی در نظر گرفته شود.

 

 

 

 

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: احیای نیمه شعبان نیمه شعبان شب نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۱۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف آلومینیوم در اراک رفت و در شرایطی که با دو گل پرسپولیس در نیمه اول به نظر می‌رسید آنها صعود راحتی را تجربه می‌کنند اما کار در دقایق پایانی گره خورد.

در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار آلومینیوم بود و آنها فشار زیادی روی دروازه امیررضا رفیعی آوردند اما او ایستادگی خوبی داشت و در نهایت در دقیقه ۸۵ دروازه خود را برای نخستین بار در پرسپولیس توسط مهدی لیموچی باز شده دید.

او که چهار کلین شیت متوالی برابر ذوب آهن، گل گهر، ملوان، نفت آبادان داشت، بدون محاسبه وقت‌های تلف شده سرانجام بعد از ۴۴۴ دقیقه در پرسپولیس گل خورد.

رفیعی چند دقیقه بعد نیز درحالی که دید مناسبی نداشت با شوت فوق العاده شروین بزرگ گل دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • رد پای ارونوف در گل دوم پرسپولیس
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • اجرای پویش «پای تختی هستیم» در پایتخت