Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:38:16 GMT

نذورات مردمی در نیمه شعبان گره گشای مشکلات نیازمندان

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۰۰۱۱

نذورات مردمی در نیمه شعبان گره گشای مشکلات نیازمندان

جلالی گفت: نذورات مردمی در نیمه شعبان گره گشای بسیاری از مشکلات نیازمندان و محرومین است.

«شاپور جلالی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ما هر ساله شاهد پخش نذورات، قربانی و ... در مناطق مختلف شهری و روستایی بودیم که خیرین و نیکوکاران نذورات خود را در بین نیازمندان توزیع می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی افزود: شیوع ویروس کرونا سبب ایجاد مشکلات مختلف شد و بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا طبخ غذا و ذبح دام به دلیل اهمیت سلامت افراد ممنوع شده است.

 

وی با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران همواره در راستای انجام این عمل نیک پیشگام هستند، بیان کرد: دفاتر کمیته امداد امام خمینی(ره) در همه شهرستان های استان آماده دریافت نذورات مردمی به منظور کمک به نیازمندان هستند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه نذورات مشتاقان امام زمان (عج) کمکی برای نیازمندان است، ادامه داد: شیوع بیماری کرونا، مراسم و آئین های نیمه شعبان را تعطیل کرده است به همین دلیل از خیران و برگزار کنندگان این آئین‌ها دعوت می شود تا نذورات خود را به نیازمندان هدیه کنند.

 

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا مشکلات بسیاری برای برخی از مردم به وجود آورده و کمک‌های خیران می تواند گره گشای مشکلات این افراد باشد.

 

جلالی گفت: کمیته امداد بر اساس وظیفه ذاتی خود آمادگی دارد ضمن دریافت صدقه برای سلامتی امام زمان (عج)، هزینه‌های ایجاد پایگاه، نورافشانی، نذورات و سایر فعالیت‌هایی که در ایام نیمه شعبان در سال‌های گذشته انجام می‌شد و امسال به علت تداوم شیوع ویروس کرونا انجام آنها مقدور نیست را از مردم نیکوکار، خیران، صاحبان اصناف و متولیان اماکن و هیات‌های مذهبی دریافت و به منظور حل مشکلات خانواده‌های تحت حمایت در اسرع وقت به آنها اهداء نماید.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: خیران و مردم نیک اندیش استان مرکزی می توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ و یا کدمهربانی : #۰۸۶*۸۸۷۷* واریز نمایند.

 

وی اضافه کرد: امید است امسال نیز شاهد همدلی و همراهی مردم خوب استان در این راستا باشیم و بتوانیم با جمع آوری نذورات مردمی گره ای از مشکلات خانواده های نیازمند بگشاییم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیمه شعبان اراک کمیته امداد نذورات مردمی کمیته امداد نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۰۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا

آژانس دارویی اتحادیه اروپا به‌روزرسانی واکسن‌های کرونا را به منظور هدف قرار دادن سویه JN.۱ توصیه کرده است.

به گزارش ایسنا، سویه JN.۱ با خانواده سویه XBB که توسط واکسن های به روز شده قبلی هدف قرار گرفته بود، متفاوت است و اکنون موارد ابتلا به آن در جهان از انواع XBB پیشی گرفته است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی آژانس دارویی اتحادیه اروپا، شواهد نشان می‌دهد هدف قرار دادن سویه JN.۱ به حفظ اثربخشی واکسن ها با ادامه تکامل سارس-کوو-۲ کمک می‌کند.

ویروس کرونا هنوز هم ماهانه باعث مرگ هزاران نفر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کرونا در جهان؛ جدیدترین سویه‌های در گردش در ماه‌های اخیر

این آژانس می‌گوید می‌خواهد با سازندگان واکسن ملاقات کند و درباره چگونگی ساخت نسخه‌های جدید این واکسن برای برنامه واکسیناسیون امسال مشورت نماید.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تاریخ جمعه ۵ مه ۲۰۲۳ به‌ طور رسمی پایان وضعیت اضطراری کووید ۱۹ در جهان را اعلام کرد. این سازمان در ژانویه ۲۰۲۰، شیوع ویروس کرونا را یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی و نگرانی بین‌المللی اعلام کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت