Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان امام‌جمعه ابهر گفت: مهدی‌باوری و مهدی‌یاوری، دو شاخصه اصلی منتظران موعود (عج) است.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مهمترین شرط ظهور حضرت ولیعصر (عج)، رشد فرهنگی امت اسلامی است، اظهار کرد: برای رشد فرهنگی امت اسلامی در باب مهدویت، نیاز است ما پنج گام مهم برداریم که این گام‌ها شامل مقام مهدی‌شناسی یا گام معرفت مهدوی، مقام مهدی‌محبی یا گام محبت مهدوی، مقام مهدی‌باوری یا گام بصیرت مهدوی، مقام مهدی‌یاوری یا گام نصرت مهدوی، مقام مهدی‌ولایی یا گام ولایت مهدوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه وظیفه دارند در مورد حضرت مهدی معرفت خود را افزایش دهند، اضافه کرد: معرفت مهدوی موجب محبت مهدوی خواهد شد و محبت مهدوی انسان را از فسق و فجور نگه می‌دارد.

امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه همان‌طوری که نماز، انسان را از فحشا باز می‌دارد، کسی که محبت مهدوی در دل دارد به جریانات دل نمی‌بندد، افزود: این چنین انسانی، قلب خود را به دلبر واقعی می‌دهد و دلبر واقعی از او دلربایی می‌کند. چنین انسانی با فرهنگ مهدوی مانوس می‌شود و در فکر تبلیغ و نشر او می‌افتد.

وی با بیان این مطلب که کسی که محبت مهدوی دارد با فرهنگ دشمنان مهدویت که در فرهنگ دین به آنها دجال می‌گویند مبارزه می‌کند، تصریح کرد: دجال، سردمدار جنگ نرم جهانی علیه مهدی‌باوران است.

حجت‌الاسلام رحیمی تاکید کرد: ابزارها و جلوه‌های آخرالزمان دجال در عرصه جنگ نرم جهانی علیه منجی‌باوران به وسیله طاغوت‌های سیاسی، مافیای اقتصادی، ناتوی فرهنگی، استعمارگری، صهیونیست مسیحی، نظام رسانه‌ای، فراماسونری، بهائیسم، فمینیسم، ماده‌گرایی، شیطان‌گرایی، فرقه سالاری‌های دروغین، عرفان مادی‌های بدلی، شیطان‌پرستی و ده‌ها روش دیگر که یکی از موارد آن فضای مجازی و اینترنت است که به وسیله همین وسیله رها و بدون نظارت با فکر و اندیشه مردم بازی می‌کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که امروزه کسی می‌تواند بگوید من منتظرم که بتواند در مقابل این دجالواره‌ها استقامت کند و مسیر درست را نشان دهد، افزود: اگر امروزه این فضا به این شکل لجام‌گسیخته رها شود، مطمئنا نتیجه او تسلط دجال‌ها و بهائیت‌ها و نظام سلطه خواهد شد.

امام جمعه ابهر با اشاره به این مطلب که وقتی حضرت ظهور می‌کند همه احزاب نابود شده ‌و تمام مکتب‌ها و مذهب‌ها مضمحل می‌شود و جهان تحت حکومت واحده حضرت مهدی (عج) قرار می‌گیرد، گفت: جریان انتظار می‌گوید، همه دور حق بگردند، نه اینکه زیر پرچم جناح‌ها سینه بزنند.

وی با تاکید بر این مطلب که یکی از مهم‌ترین ارتباطات با حضرت مهدی (عج) انجام واجبات و ترک محرمات است، متذکر شد: باید تلاش کنیم در کلاس پاکی زندگی کنیم. اولا اعضا و جوارح خود را از گناه پاک کرده و ثانیا ذهن و افکار خود را از خیالات و اوهام پاک و قلب خود را از رذایل اخلاقی پاک کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها زنجان مهدويت محبت مهدوی مقام مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش

به گزارش خبرنگار مهر، «چندهیچ» به نویسندگی مریم یاسین‌زاده و کارگردانی رومینا مهدوی که نگاهی متفاوت به جنگ دارد و روایتی از سرانجام وقایع جنگ با پنج گویش مختلف است، در پردیس تئاتر شهرزاد نمایشنامه خوانی می شود.

رومینا مهدوی کارگردان این نمایشنامه‌خوانی در این باره توضیح داد: در این وضعیت که دل نگرانی‌های زیادی برای جنگ وجود دارد خواستم با اجراخوانی این نمایشنامه از همه جوانب تاثیرات جنگ در زندگی مردم آگاه شویم. به امید روزی که صلح در تمام جهان برقرار باشد.

این اجراخوانی به صورت محدود و در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود. تارا قبادی، پویا رجبی، حسین ملکی، سروشا فاضلی، غزل کوچک‌بیگ و مهیار کشاورز نقش‌خوان‌های این اجرا هستند.

دیگر عوامل این نمایشنامه‌خوانی عبارتند از دستیار کارگردان: مهسا کرم وندی، روابط‌عمومی: هما اعرابی، آهنگساز: ارشیا مستوفی، پوستر و تبلیغات: سهیل فلاح و عکاس: پرنیا خوشرو.

کد خبر 6090085 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • «چندهیچ» نمایشنامه خوانی می‌شود/ سرانجام وقایع جنگ در پنج گویش
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی