Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:38:34 GMT

مسیرهای تردد مردم در سطح شهر اهواز بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۲۷۸۹۱

مسیرهای تردد مردم در سطح شهر اهواز بازگشایی می‌شود

گروه استان‌ها-نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: بستن مسیرها و ایجاد ترافیک و مشکل ترددی برای مردم در کنترل کرونا موثر نبوده و این موانع حذف می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای برنامه ریزی اهواز که باحضور استاندار خوزستان و نمایندگان و فرماندار اهواز برگزار شد، اظهار داشت: برای بحران کرونا در استان باید طرح شهید سلیمانی تقویت و شناسایی بیماران شتاب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از اقدامات در کنترل کرونا در بررسی های آمار نشان می‌دهد نقش موثر و قابل اعتنایی در کنترل و کاهش کرونا نداشته و نیاز به اصلاح دارد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از این تصمیمات بستن مسیر ترددی مردم در سطح شهر اهواز است که این باعث ترافیک و ایجاد تجمع بیشتر برای مردم شده و شلوغی بازار نشان می‌دهد عملا این تصمیم کارساز نبوده است.

سال تمام شد ولی صف‌های کرونایی مرغ در زنجان تمام نشد/ اظهار بی‌اطلاعی استاندار از ناپدید شدن 95 تن مرغ گرم در بازار زنجانشمار قربانیان کرونا در روسیه به 98 هزار نفر رسیدرشد 120 درصدی سفرهای نوروزی قزوین را در آستانه وضعیت قرمز کرونایی قرار دادشیوع کرونا در کاشان هزینه درمان و دارو و تجهیزات را دو برابر کردمرکل اعمال قواعد سختگیرانه تر کرونایی در ایالات آلمان را خواستار شد

وی با بیان اینکه موانع هیچ تاثیری بر کاهش میزان مبتلایان نداشته و تردد مردم را نیز با مشکل مواجه کرده است، خواستار رفع موانع و بازگشایی خیابان های سطح شهرستان اهواز شد.

گفتنی است در این جلسه و بر همین اساس استاندار خوزستان به فرماندار اهواز دستور داد تا کلیه نیوجرسی‌های سطح شهر را امشب برداشته و خیابان به صورت گذشته بازگشایی شوند تا مشکل تردد مردم مرتفع شود.

انتهای پیام/341/ ع

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۲۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران اظهار کرد: در این جلسه از کاهش تورم استان و بهبود رتبه استان در این شاخص از رتبه ۴ به ۲۱ خبر دادم.

وی در ادامه افزود: از کاهش عدم برخورداری خراسان شمالی در آسفالت راه‌های استان از ۱۲ درصد به ۸ درصد نیز گفتم و افزودم: در این دولت گازرسانی به روستاها از ۹۶/۴ به ۱۰۰ درصد رسیده و همه روستاهای دارای سکنه در استان گازرسانی شدند.

استاندار خراسان شمالی تکمیل علاج بخشی سد بیدواز دولت سیزدهم و رساندن سد گلمندره به مرحله آبگیری را نیز از دستاوردهای مهم مطرح کردم.

حسین‌نژاد، پیشرفت سریع پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی و رهاسازی چاه‌های آب پلنگ دره برای انتقال آب آنها به بجنورد برای شرب، پس از سفر نخست رئیس جمهوری به خراسان شمالی را نیز به عنوان بخش دیگری از صحبت‌ها در دیدار با رئیس‌جمهور مطرح کرد و گفت: تصفیه خانه شیروان نیز از پروژه‌هایی است که در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

استاندار خراسان شمالی به هدف‌گذاری برای تکمیل سیزده زنجیره ارزش در استان اشاره کرد و گفت: در ادامه این نشست به سرمایه‌گذاری ۴۷ هزار میلیارد تومانی در این زنجیره‌ها اشاره کردم و گفتم برای توسعه و تکمیل این زنجیره‌های ارزش، ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیاز داریم.

حسین‌نژاد نسبت مصارف بانکی به منابع بانکی خراسان شمالی را نزدیک به ۲ دانست و خواستار خط اعتباری ویژه برای استان‌هایی شد که منابع کافی برای پیشبرد برنامه‌ها ندارند.

وی درخواست حذف تعهد ارزی برای صادر کنندگان خراسان شمالی را نیز به عنوان درخواست دیگر مطرح کردم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد، قریب‌الوقوع بودن سفر رئیس جمهوری به ترکمنستان را نیز مورد توجه قرار دادم و درخواست کردم در این سفر بازگشایی گذر مرزی و بازارچه مرزی در محدوده مرز ۳۰۰ کیلومتری خراسان شمالی با ترکمنستان مطرح و پیگیری شود.

کد خبر 6097698

دیگر خبرها

  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند