Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@15:00:39 GMT

تلاطم امواج در خلیج فارس/ وزش باد و گرد و خاک در بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۲۹۶۷

تلاطم امواج در خلیج فارس/ وزش باد و گرد و خاک در بوشهر

پیام مساعدی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش جریانات نسبتا شدید شمال غربی تا اواخر وقت امروز بر روی دریا و سواحل مرکزی و جنوبی استان ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر افزود: دریا طی امروز در این مناطق مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود و از روز چهارشنبه تا جمعه دریا نسبتا آرام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: اما از روز شنبه مجددا به سبب وزش بادهای شدید شمال غربی در سطح استان و بر روی دریا، خلیج فارس مواج خواهد شد.

مساعدی گفت: آسمان صاف تا کمی ابری در برخی نقاط طی امروز همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک، فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی و جهت وزش باد نیز شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی ۳۶ کیلومتر در ساعت، در سواحل مرکزی و جنوبی بر روی دریا طی امروز ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و از فردا در همه مناطق با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر در ساعت است.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر ارتفاع موج در سواحل شمالی را ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، در سواحل مرکزی و جنوبی طی امروز ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۴۰ و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر عنوان کرد.

وی بیان داشت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۵۷ بامداد، مد اول ساعت ۱۰:۰۴، جزر دوم ساعت ۱۶:۴۷ و مد دوم ساعت ۲۲:۳۹ خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر بیماران بستری بستری طی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۲۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد

مهدیه اصحابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، استان تا فردا تحت تأثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش‌ها در استان به صورت پراکنده خواهد بود، افزود: از فردا به تدریج با نفوذ سامانه پرفشار انتظار داریم علاوه بر افزایش ابر و کاهش دما، بارندگی‌ها نیز در همه نواحی استان حادث شوند.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: در برخی نواحی مؤثر و به صورت رگباری با پدیده رعدوبرق همراه خواهد بود این شرایط تا روز پنج شنبه تداوم خواهد داشت.

وی یادآور شد: با عبور این سامانه از روز جمعه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

اصحابی اظهار کرد: دمای حداقل صبح امروز گرگان ۱۷ درجه ثبت شد که پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز این شهرستان به ۲۳ درجه برسد.

کد خبر 6098986

دیگر خبرها

  • احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر/ سواحل متلاطم است
  • مواج شدن دریا در خلیج‌فارس با وزش بادهای جنوب غربی
  • مواج شدن دریا از امشب در خلیج فارس با وزش باد‌های جنوب غربی
  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است
  • آسمان گلستان تا فردا تحت تاثیر امواج سامانه کم فشار قرار دارد
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود