Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@22:08:00 GMT

افزایش جوجه ریزی در مرغداری های قم نسبت به ماه قبل

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۶۲۴۴

افزایش جوجه ریزی در مرغداری های قم نسبت به ماه قبل

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد غضنفری ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه کارگروه تنظیم بازار در جمع خبرنگاران، ذخیره شکر، روغن و برنج در قم را مطلوب دانست و افزود: درباره ماه رمضان نیز پیش بینی‌های لازم جهت تأمین کالاهای اساسی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تولید مرغ در قم بین ۶۰ تا ۸۰ تن در نوسان است، افزود: مصرف و نیاز واقعی استان در زمینه تخم مرغ بیش از این میزان است و کمبود نیاز قم همواره از سایر استان‌ها تأمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم بیان کرد: تفاوت قیمت با استان‌های همجوار و پایبندی کامل به مصوبات ستاد تنظیم بازار سبب شده تا صف‌هایی برای تهیه و خرید مرغ در این استان تشکیل شود.

وی با بیان اینکه نسبت به اسفندماه سال گذشته ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی استان افزایش یافته است، افزود: از مرغ منجمد برای تنظیم بازار و رفع نیازهای اساسی مردم استفاده شده است.

غضنفری ضمن پیش بینی کاهش قیمت مرغ افزود: از اسفندماه سال گذشته تا کنون ۴۰۰ تن مرغ منجمد توزیع و ۲۰۰ نقطه توزیع با حضور ناظران محلی فعال شده است.

کد خبر 5178216

منبع: مهر

کلیدواژه: قم ماه مبارك رمضان ستاد تنظیم بازار ویروس کرونا نیمه شعبان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف امام زمان حضرت مهدی عج عکس استانها گرگان تردد وسایل نقلیه خرم آباد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟

به گزارش پارس نیوز، رصد بازار سکه و طلا طبق آخرین معاملات انجام شده تا لحظه انتشار این گزارش نشان می‌دهد که بازار همچنان در مسیر کاهش قرار دارد. ضمن اینکه بازار جهانی نیز امروز (یکشنبه) تعطیل بوده و تاثیر چندانی بر روند بازار داخل نداشته است. 

براساس آخرین معاملات انجام شده در بازار، سکه تمام طرح جدید به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشته است و در حال حاضر با بهای ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

بدین ترتیب قیمت سکه طی این دور روز از هفته جاری (دیروز و امروز) نسبت به هفته گذشته بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افت بها داشته است؛ چراکه در آخرین معاملات پایانی هفته گذشته، سکه ۴۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان قیمت داشت.

سکه تمام طرح قدیم نیز با کاهش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی نسبت به هفته گذشته، امروز ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

نیم سکه و ربع سکه نیز به‌ترتیب نسبت به هفته گذشته ۹۰۰ هزار تومان (نیم سکه) و ۴۰۰ هزار تومان (ربع سکه) نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته است؛ در بازار امروز نیم سکه ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰  هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز هفت میلیون تومان دادوستد شد.

باتوجه به آرامش در بازارهای جهانی نیز  روند قیمتی در بهای طلا نیز کاهشی است؛ هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز ۱۴ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان بود که نسبت به هفته‌ی گذشته ۵۶۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با بهای سه میلیون و ۴۰۷ هزار تومان، مبنای معاملات طلا قرار گرفت که ۱۳۲ هزار تومان ارزان‌تر از قیمت هر گرم طلا در آخر هفته گذشته است.

گفتنی است، مرجع قیمت‌های فوق، اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

منبع : ایسنا

دیگر خبرها

  • سکه ۴۰ میلیون تومان شد ؛ کاهش قیمت طلا ادامه دارد ؟
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت