Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مسلمی گفت: امروز شاهد فعالیت جهادگران در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قالب طرح شهید سلیمانی و خدمات عمرانی هستیم که امیدواریم با مطالبه‌گری از مسئولان بخشی از مشکلات مردم بندپی شرقی بابل برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بابل، سردار «سیاوش مسلمی» عصر امروز(۱۰فروردین) طی دیدار با گروه‌های جهادی قرارگاه شهید شجاعیان بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل و گروه جهادی میثاق این شهرستان، بیان کرد: خرسندیم که بسیجیان و دانشجویان جهادی رشته‌های پزشکی در مناطق کم‌برخوردار شهر گلوگاه بندپی شرقی بابل در حال ارائه خدمات مختلف در این مناطق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران ضمن تقدیر از خدمات مومنانه و خالصانه این دانشجویان، افزود: این دیدار زمینه برگزاری نشست هم‌اندیشی بررسی مشکلات منطقه را فراهم کرد، از آنجایی که یکی از الطاف خداوند وجود جوانان عزیز در ایران است، این جوانان امروز برای سربلندی و عزت کشور بی‌منت و بدون هی چشم داشتی در مناطق محروم برای رفع محرومیت حضور پیدا می‌کنند.

 

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: حضور جوانان جهادی پای کار، مصداق واقعی سخنان مقام معظم رهبری است که فرمودند« باید به جوانان امروز اعتقاد داشته باشیم تا به یک کشور پیشرفته و توسعه‌یافته دست پیدا کنیم.»

 

فرمانده سپاه کربلا در مازندران با اشاره به فعالیت این جوانان در حوزه‌های مختلف، تاکید کرد: امروز شاهد فعالیت جهادگران در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قالب طرح شهید سلیمانی و خدمات عمرانی هستیم که امیدواریم با مطالبه‌گری از مسئولان بخشی از مشکلات مردم این منطقه برطرف شود.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی فرمانده سپاه کربلای مازندران گروه جهادی پزشکی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۷۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • متعهد به برق رسانی یکسان در افغانستان هستیم
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی