Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:57:41 GMT

تعداد سمن های جوانان گیلان به ۱۱۵ تشکل رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۳۹۵۶۶

تعداد سمن های جوانان گیلان به ۱۱۵ تشکل رسید

اصغر ابراهیمی روز چهارشنبه در مصاحبه با ایرنا افزود : به مناسبت گرامیداشت هفته جوان، اعتبار نامه هفت موسسه مردم نهاد استان گیلان در حوزه ورزش و جوانان در این استان اهداء شد.

وی افزود : این موسسات مردم نهاد شامل فرتاک کاسپین، موسسه نوای زندگی گیل، موسسه پیشگامان شهر ایده آل، موسسه مهرآوران زندگی فردا، موسسه مهرورزان دیار میرزا، موسسه باران هنرگیل و موسسه طنین شادی هستند که فعال در حوزه های مختلف جوانان هستند و با اعطای اعتبارنامه می توانند فعالیت های خود را در این حوزه به انجام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به برنامه پیش بینی شده برای فعالیت این تشکل ها هم اکنون تعداد سمن های گیلان در حد مطلوبی است و هم اینک به برنامه بلند مدت وزارت ورزش و جوانان برای راه اندازی ۱۱۵ سمن استان دست یافتیم.

وی ادامه داد: توانمندسازی سمن ها و حمایت از جوانان از جمله اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان است و امیدواریم با استفاده بهینه از توانایی این موسسات بسیاری از کارهای حوزه ورزش و جوانان را توسط این سمن ها انجام دهیم.

سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان خاطرنشان کرد: حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی چشمگیر است و در این بخش موفقیت خوبی داشته ایم و در بحث کمیت حضور جوانان در فعالیت های اجتماعی نیز موفقیت های مناسبی داشته ایم که یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان نیز می باشد.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی سازمان های مردم نهاد گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی سازمان های مردم نهاد رشت فدراسیون های ورزشی سازمان های مردم نهاد گیلان اخبار کنکور ورزش و جوانان سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۳۹۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر دوشنبه در دیدار مدیران شهری آلاشت با بیان اینکه سوادکوه و شهر آلاشت یک ظرفیت برای استان مازندران است، افزود: صنایع مختلفی در آلاشت وجود دارد و می توان از آن برای جذب توریست و گردشگر استفاده کرد زیرا ورزش بخش مهمی است و باید در آلاشت روی آن سرمایه گذاری کرد.

رجبی از مرمت و بازسازی اماکن ورزشی شهر آلاشت گفت و ادامه داد: وظایف دولت خدمتگزاری است و ما سعی می‌کنیم هر قولی که می دهیم را عملی کنیم از این رو مرمت و بازسازی مشکلات سالن ورزشی آلاشت بزودی و ظرف مدت مشخص شده، رفع می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران تاکید کرد: باید برنامه ریزی صورت دهیم تا در آینده از ظرفیت شهر آلاشت در بحث گردشگری و توریسم ورزشی به درستی بهره ببریم.

شهردار آلاشت در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اظهار داشت: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در طول این مدت نگاه ویژه‌ای به شهر آلاشت داشت که از این بابت از ایشان تشکر دارم.

امین مستوفیان از موقعیت‌های عالی شهر آلاشت در بحث ورزشی سخت گفت و افزود: توجه به ورزش آلاشت می تواند در بحث گردشگری و توریسم ورزشی کمک شایانی به ورزش استان و بحث گردشگری داشته باشد.

کد خبر 6092407

دیگر خبرها

  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی