Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی فکری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در روز طبیعت بر اساس پیک ترافیک احتمال یکطرفه شدن محور گنجنامه ، محور حیدره ، بلوار ارم و جاده سد اکباتان وجود دارد و همچنین مسیرها صرفا ورودی بسمت داخل شهر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد و توقف برای کامیون ها و کامیونت ها و وانت ها در مسیر تفرجگاه ها اعمال می شود و حمل مسافر در قسمت بار برای وانت ها ، کامیون و کامیونت ممنوع و به شدت دا برخورد قانونی صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان همدان افزود: از ساعت ۲۱ طرح محدودیت تردد شبانه (کرونا) برای همه خودروها در تمامی  مسیرهای شهری اعمال می شود و از خانواده ها قبل از ساعت ۲۰ به منازل خود بازگردند.

او یاداوری کرد: با توجه به قرمز بودن وضعیت شهر نهاوند محدودیت ورود و خروج در این شهر اجرا و متخلفان یک میلیون تومان جریمه می شوند. 

به گفته سرهنگ فکری، در روز طبیعت طرح ویژه برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف به شدت اجرا می شود.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا همدان روز طبیعت محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا همدان روز طبیعت پلیس راهور ناجا همدان روز طبیعت محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد



 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،بهروز چراغی افضل گفت:  شهر صحنه از دیرباز تاکنون مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و بعنوان یکی از شهر‌های توریستی استان شناخته می‌شود. بر همین اساس تأمین آب شرب پرفشار و پایدار سراب دربند در اولویت کار‌های امور آبفا این شهرستان قرار گرفت و جهت تحقق این هدف در کوتاهترین زمان، پرسنل این امور نهایت سعی و تلاش خود را به کار بستند.

مدیر امور آبفا شهرستان صحنه  از همشهریان محترم و سایر گردشگران و مهمانان گرامی صرفه جویی در مصرف آب و عمل به شیوه نامه‌های مصرف بهینه این مایه حیات بخش را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد