Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نروژی منچستریونایتد نسبت به احتمال پیوستن مهاجم دورتموند به جمع شیاطین سرخ واکنش نشان داد.

خبرگزاری میزان - باشگاه منچستریونایتد یکی از مقاصد احتمالی ارلینگ هالند در صورت جدایی از بوروسیا دورتموند در پایان فصل است، این در حالی است که مینو رایولا مدیر برنامه‌های این بازیکن و پدر ارلینگ پس از ملاقات اخیر با سران دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید، قرار است در لندن دیدار‌هایی هم با نمایندگان باشگاه‌های منچستریونایتد، چلسی و منچسترسیتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولگنار سولسشایر در واکنش به شایعه احتمال پیوستن ستاره نروژی دورتموند به جمع شیاطین سرخ گفت: من روی دو ماه آینده تمرکز دارم. من روی کار با بازیکنانی که در اختیار دارم، تمرکز کرده‌ام. می‌توانم به عنوان مربی پیشین هالند درباره او صحبت کنم، اما در نهایت این ارلینگ است که باید درباره آینده حرفه‌ای‌اش صحبت کند.

اخیراً شبکه تلویزیونی «ESPN» به نقل از منابع آگاه گزارش کرده بود، باشگاه بوروسیا دورتموند روی هالند ۲۰ ساله قیمتی ۱۸۰ میلیون یورویی گذاشته و تنها در صورتی حاضر است در تابستان آینده این بازیکن را به فروش برساند که باشگاهی حاضر شود مبلغ مدنظرشان را بپردازد.

این مهاجم نروژی که ارزش کنونی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات ۱۱۰ میلیون یورو است و تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد، تاکنون در ۴۹ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۴۹ گل زده را هم به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید: سولسشایر امیدوار به ماندن کاوانی در اولدترافورد

انتهای پیام/

برچسب ها: منچستریونایتد ارلینگ هالند دورتموند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد منچستریونایتد ارلینگ هالند دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز موفق شد با گل‌های یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند مقابل ناتینگهام فارست به پیروزی ۲-۰ برسد. ستاره نروژی خط حمله سیتیزن‌ها پس از مصدومیت کوتاه به ترکیب تیمش بازگشت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

حالا منچستر سیتی با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال فقط یک امتیاز کمتر دارد و در موقعیت فوق‌العاده‌ای برای قهرمانی قرار گرفته است. آنها در دیدار بعدی روز شنبه هفته آینده به مصاف ولورهمپتون خواهند رفت.

هالند در مصاحبه با اسکای اسپورت پس از پایان بازی در مورد حس و حالش بعد از بازگشت به ترکیب، پیروزی امشب و برنامه‌های سیتی برای بازی‌های بعدی صحبت کرد.

او گفت:«یک برد مهم، در حال حاضر این مهمترین چیز است. مهم نیست چگونه این کار را انجام دهیم، مهم برنده شدن و گرفتن سه امتیاز است، و بله، بازگشت به ترکیب خوب است و حس خوبی دارد.»

او درباره عملکرد سیتی در این بازی گفت:«ما می‌دانیم که آنها در کجای جدول هستند، بنابراین می‌دانستیم که بازی امروز یک جنگ خواهد بود. زمین خوبی برای بازی نبود اما ما نمی‌توانیم در مورد این چیزها شکایت کنیم.»

او سوس درباره برنامه سیتی تا بازی با ولوز گفت:«از همین امشب به بازی بعدی فکر می‌کنیم. سه امتیاز را گرفتیم، دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • گل ارلینگ هالند به ناتینگهام فارست (ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی)
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان