Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:37:32 GMT

عملیات اجرایی اکتشاف نفت و گاز امروز در گلستان آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۴۵۸۲۷۱

عملیات اجرایی اکتشاف نفت و گاز امروز در گلستان آغاز می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالجلال ایری شامگاه جمعه در گفتگوی خبری اظهارکرد: عملیات اجرایی اکتشاف نفت و گاز در منطقه سقرتپه گمیشان از روز شنبه (۱۴ فروردین) آغاز خواهد شد.

وی گفت: این پروژه از سه سال قبل توسط وزارت نفت پیگیری شده و به عنوان اولین چاه اکتشافی در منطقه تا عمق سه هزار متری انجام خواهد شد.

طبق گفته ایری عملیات اجرایی این پروژه طی ۱۰ ماه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به تأثیر اقتصادی اکتشاف نفت و گاز، این پروژه از مهم ترین طرح های تحول زا در منطقه است.

ایری عنوان کرد: برای استان های نفت خیز در بودجه تخصیصات ویژه در نظر گرفته می شود که باعث توسعه خواهد شد.

وی گفت: با توجه به اینکه شهرستان گمیشان جزو ۳۱ شهرستان محروم کشور است، قطعاً اکتشاف گاز و نفت به عنوان پروژه اشتغالزا در سطح استان و شهرستان موثر است.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: احتمال رسیدن به گاز زیاد بوده اما احتمال اکتشاف نفت هم در این نقطه وجود دارد.

کد خبر 5179718

منبع: مهر

کلیدواژه: کردکوی مجلس شورای اسلامی اکتشاف نفت ویروس کرونا روز طبیعت شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه نیمه شعبان 12 فروردین اراک بوشهر عکس استانها خرم آباد سانحه تصادف تردد وسایل نقلیه گرگان اکتشاف نفت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۵۸۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری افزود: محور خاش - سراوان یکی از معابر رسمی و مهم در محدوده این استان با کشور پاکستان است که نقش مهمی در مبادلات تجاری و توسعه اقتصادی این استان و شرق کشور دارد که با پیگیری‌های این اداره کل برای نخستین بار ساخت بزرگراه در این مسیر از محل اعتبارات ملی آغاز شد.

وی ادامه داد: طول کلی محور خاش - سراوان ۱۵۱ کیلومتر است که بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت بزرگراه در این مسیر در قالب شش قطعه اجرایی می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هدف از ساخت بزرگراه را افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای، افزایش سرعت و ظرفیت مسیر، تسهیل در تردد زوار اربعین و توسعه و رونق اقتصادی این خطه برشمرد.

اکبری با عنوان اینکه وقتی مبحث ترانزیت در سیستان و بلوچستان در اولویت قرار دارد، انتظار می‌رود که شبکه بزرگراهی نیز تسهیل کننده آن باشد، گفت: امید می‌رود با اجرای این طرح ها، روند توسعه راه که زیربنای پیشرفت همه بخش‌های دیگر است، سرعت گرفته و علاوه بر ایجاد اشتغال بیشتر، شاخص‌های توسعه اقتصادی نیز روز به روز گسترش یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد