Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز شنبه به نقل از دکتر حمید رضا رحیمی گزارش داد: در حال حاضر چهار شهر مشهد، سبزوار، بینالود و نیشابور دراستان خراسان رضوی در وضعیت نارنجی قرار گرفته اند.
وی اضافه کرد: مشاغل صنفی گروه سه شامل آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، تالارهای پذیرایی، باغ وحش و شهربازی‌، مراکز تفریحی آبی و استخرهای سرپوشیده است و مشاغل گروه چهار نیز شامل فعالیت‌های مرتبط با همایش‌ها و مراسم فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، باشگاه‌های ورزشی، سالنی و ورزشهای پر برخورد، گروه‌های حساس، کافه، چایخانه و قهوه‌خانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: درصورت همکاری ۷۵ درصدی مردم می‌توان از افزایش آمار ابتلا به کرونا جلوگیری کرد.
رحیمی استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، بهداشت دست و اجتناب از حضور در اماکن شلوغ و دورهمی‌ها را مهمترین راهکار در کنترل چرخه انتقال ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: در صورت کم‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌ها می‌توان انتظار تغییر رنگ شهرها و افزایش آمار بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا را داشت.
وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری موثر مردم تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان بتوان از گسترش بیماری کرونا در استان خراسان رضوی جلوگیری کرد.

۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه جمعیت این استان توسط دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شوند.

بر طبق گزارش سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون یک میلیون و ۹۰۸ هزار و ۹۷۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۷ تن از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۲ هزار و ۸۷۶ تن رسیده است.

طی این مدت  ۱۱ هزار و ۶۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۳۰ نفر از آنها بستری شدند و با این حساب،  مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۹۰۸ هزار و ۹۷۴ نفر رسید.

در حال حاضر ۴۶ شهرستان کشور در وضعیت قرمز و ۱۱۹ شهرستان در وضعیت نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به»  شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است. همچنین ۲۴۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد سبزوار نیشابور تربت حیدریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد سبزوار ویروس کرونا مشهد سبزوار نیشابور تربت حیدریه دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد