Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم هندبال امید گفت: تیم امید را در اختیار سرمربی بزرگسالان قرار می دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهداد مرتجی مربی تیم هندبال امید در خصوص برگزاری نخستین اردوی آماده سازی این تیم و دعوت 25 بازیکن به این اردو اظهار داشت: به خاطر شیوع بیماری کرونا ترجیح دادیم اردوها در دو مرحله برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله اول اردو در چند روز آینده یعنی از 19 فروردین ماه آغاز می شود که تمامی بازیکنان دعوت شده به این اردو زیر 23 سال سن هستند. مرحله بعدی اردوی آماده سازی تیم ملی امید نیز با دعوت از بازیکنانی که در لیگ هندبال کشور هستند که رنج سنی برخی از آنها بالاتر از 23 هست ولی شرایط حضور در این تیم برای پشتوانه سازی تیم ملی بزرگسالان را دارند، پس از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در نهایت با هدف آماده سازی بازیکنان برای شرکت در اردوهای تیم ملی بزرگسالان، تیمی را آماده می کنیم تا پس از تعیین تاریخ مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و مشخص شدن سرمربی تیم ملی هندبال، این بازیکنان را در اختیار سرمربی تیم ملی قرار دهیم تا در صورت صلاحدید از آنها استفاده کند تا با اضافه شدن لژیونرها یک تیم نسبتا آماده ای برای برگزاری اردوهای تیم ملی داشته باشد.

مربی تیم ملی امید با بیان اینکه تمرکز اصلی ما در این اردو، آماده کردن و انتخاب بازیکنان هست، ادامه داد: تقریبا دو ماه از لیگ می گذرد و همچنین مدت زمان طولانی تعطیلات عید نیز به آن اضافه شده و همین امر شاید باعث شده باشد بازیکنان دعوت شده بخاطر عدم دسترسی به باشگاه و سالن ورزشی آماده نباشند. منتهی با آقای صادقی به گونه ای برنامه ریزی می کنیم که اردوها منجر به آسیب دیدگی بازیکنان نشود.

وی در خصوص آینده تیم ملی امید نیز اظهار داشت: همانطور که آقای پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال پیش از این اعلام کرده بود، تیم ملی امید به منظور پشتوانه سازی برای تیم ملی بزرگسالان تشکیل می شود. امیدوارم در طول سال تیم ملی امید را فعال نگه داریم تا بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم بتوانند خود را مهیای حضور در تیم ملی بزرگسالان هندبال کشورمان کنند.

مرتجی همچنین با بیان اینکه نقطه ضعف هندبال کشورمان عدم توجه به تیم های پایه بود، بیان کرد: خوشبختانه فدراسیون هندبال با برگزاری فراخوان ملی هندبال و استعدادیابی نونهالان و نوجوانان دختر و پسر روی این نقطه ضعف کار کرد و با مربیان بسیار خوبی که در تیم های پایه داریم مطمئنا شرایط آینده هندبال کشورمان بسیار خوب خواهد بود. البته اگر منابع مالی که تیم های ملی هندبال نیاز دارند از طرف کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در اختیار فدراسیون هندبال قرار بگیرد تا بتوانیم اردوهای منظم و بازی های تدارکاتی بین المللی برای تیم ملی بزرگسالان مهیا کنیم، مطمئن هستم تا دو سال آینده شاهد موفقیت های هندبال ایران خواهیم بود و می توانیم خود را به عنوان یکی از تیم های مطرح در سطح آسیا مطرح کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی بزرگسالان تیم ملی امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع آموزش و فرهنگ نقش مهمی در ایمنی شبکه حمل و نقل بر عهده دارد که آن را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ۱۹ درصد فوتی‌ها سال قبل در استان گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند که گواهینامه نداشتند، افزود: این موضوع نشان می‌دهد در بحث آموزش و فرهنگ سازی باید به طور جدی وارد شویم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه ۵۶ درصد جان باختگان تصادفات استان گلستان مربوط به عابرین پیاده و راکبان موتورسوار است، گفت: عامل انسانی می‌تواند در بیش از ۷۰ درصد ایمن سازی شبکه حمل و نقل نقش داشته باشد.

وی یادآور شد: در حوزه زیر ساخت راه‌های استان ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

مصدقی اظهار کرد: گلستان با ۹۵ نقطه حادثه خیز بعد از استان تهران دومین استان حادثه خیز کشور بود که تا پایان سال گذشته ۴۷ نقطه ایمن سازی شد که سعی داریم ۴۸ نقطه باقی مانده را تا پایان سال ایمن سازی کنیم.

وی یادآور شد: سال گذشته هزار و ۵۰۰ دانش آموز و هفت هزار راننده موتور سیکلت تحت آموزش قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در سفرهای نوروزی امسال ۶۱ در صد کاهش تلفات داشتیم که نشان می‌دهد در بحث آموزش توانستیم به خوبی ورود کنیم.

کد خبر 6090476

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی