Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیراندازی مرگبار بامداد شنبه به وقت محلی در ایالت کارولینای شمالی آمریکا هفت کشته و زخمی برجای گذاشت.

به نوشته پایگاه اینترنتی شبکه «سی‌اِن‌اِن»، به نقل از پلیس شهر «ویلمینگتون» ایالت کارولینای شمالی، در این تیراندازی سه شهروند کشته و چهار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گفته فرمانده پلیس این شهر، این تیراندازی مرگبار ساعاتی بعد از برگزاری مهمانی در محل وقوع حادثه رخ داده است و تاکنون مظنونی در این ارتباط بازداشت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این حادثه، آمریکا ظرف دو هفته گذشته، شاهد سه تیراندازی مرگبار بود. در آخرین مورد، تیراندازی بامداد امروز پنجشنبه در شهر «اورنج» ایالت کالیفرنیا جان حداقل چهار نفر از جمله یک کودک را گرفت. در نتیجه دو تیراندازی قبلی، هشت نفر در آتلانتا و ۱۰ نفر در کلرادو کشته شده‌اند.

با وجود تلاش «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا برای تصویب قوانین جدید برای محدود کردن آزادی حمل سلاح در آمریکا، در حدود دو ماه از روی کار آمدن او، چند مورد تیراندازی مرگبار در این کشور رخ داده است.

بر اساس نظرسنجی جدید شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» و موسسه «ایپسوس»، ۵۷ درصد از مردم آمریکا از مدیریت اوضاع فعلی توسط دولت بایدن ناراضی هستند.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تیراندازی مرگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم