Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در دیدار با ذوب‌آهن داور چند سوت اشتباه زد که فکر می‌کنم در روند بازی هم تأثیر گذاشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، محمد اهل‌شاخه پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود اینکه در نیمه دوم بازی کاملاً در دست ما بود متأسفانه بازی را باختیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که آنها را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عدم تمرکز بازیکنان روی روند نتیجه‌گیری تیم اثر گذاشته است. مشکلاتی هم داریم که آنها هم درنتیجه نگرفتن تیم دخیل است. امیدوارم این مشکلات زودتر رفع شود تا تیم به روند رو به رشدی که در گذشته داشت بازگردد چون در نیم‌فصل اول خوب نتیجه گرفته بودیم.

محمدزاده: بازی با صنعت نفت یک‌طرفه بود/ ذوب‌آهن قطعاً در لیگ می‌ماندپورموسوی: برابر ذوب‌آهن در حد نام صنعت نفت نبودیم/ زمان فرصت دادن به داوران جوان تمام شده استحسینی: از دقیقه اول تا دقیقه آخر بر بازی مسلط بودیم/ برد یک بر صفر همیشه خطرناک است

اهل شاخه در پاسخ به اینکه آیا این مشکلات مالی است، گفت: مشکلات مالی هم هست. در این فصل وضعیتی رقم خورده که شب عید بدون پول به خانه رفتیم. اول فصل 30 درصد قراردادمان را گرفتیم و تاکنون هیچ دریافتی دیگری نداشته‌ایم در حالی که دریافتی بیشتر تیم‌ها به 50 تا 60 درصد رسیده است. امیدوارم این مشکلات رفع شود چون بازیکنان واقعاً شب عید شرمنده خانواده‌های خود شدند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: کادرفنی تلاش زیادی می‌کند و همان‌طور که از بازی‌های ما پیدا است تیم از نظر فنی چیزی کم ندارد و کمی بدشانسی هم داریم. در بسیاری از بازی‌ها در دقایق پایانی گل خوردیم یا موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم که متأسفانه به گل تبدیل نشده است. در زمینه داوری هم مشکلاتی داشتیم و در چند بازی از این نظر ضربه خوردیم. در بازی امروز هم داور روز خوبی نداشت. به هر حال امروز شکست خوردیم و به ذوب‌آهن تبریک می‌گویم.

وی درباره اعتراض نیمکت‌نشینان و بازیکنان سکونشین تیمش به تصمیمات داور گفت: داور چند سوت اشتباه زد که فکر می‌کنم در روند بازی هم تأثیر گذاشت.

انتهای پیام/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۴۶۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان

یک گروه جستجو بقایای پنج نفر از جمله یک نوزاد تازه متولد شده را در حفاری در خانه هرمان گورینگ در محوطه مقر سابق آدولف هیتلر در لهستان کشف کردند.

براساس گزارش آر تی، این مطلب که از سوی مجله اشپیگل گزارش شد، بیان کرد که این کشف توسط گروهی از باستان شناسان آلمانی و لهستانی در سایت لانه گرگ مقر هیتلر و مجموعه فرماندهی ارتش نازی آلمان واقع در ماسوریا شمال لهستان  انجام شده است، که در حفاری آنجا بقایای انسان‌هایی بدون دست و پا کشف شد.

بر اساس این گزارش، در زیر کف چوبی قدیمی خانه گورینگ اسکلت‌های پنج نفر یافت شد: سه بزرگسال، یک نوجوان و یک نوزاد، که همگی بدون دست و پا بودند.

یکی از اعضای گروه معتقد است که ممکن است اجساد پس از ساخت خانه دفن شده باشند، زیرا اگر این کار زودتر انجام می‌شد، کارگران بقایای آن را کشف می‌کردند. اما این احتمال وجود دارد که اجساد پس از پایان جنگ جهانی دوم دفن شده باشند.

اشپیگل خاطرنشان کرد که دادستان عمومی لهستان تحقیقاتی را آغاز کرده است.

 مقر لانه گرگ مجموعه‌ای متشکل از بیش از هشتاد مخفیگاه و ساختمان مستحکم در جنگل بود که در منطقه حفاظت شده‌ای به وسعت ۲۵۰ هکتار قرار داشت و اطراف آن را حصار‌های سیم خاردار، میدان‌های مین، برج‌های دیده بانی و ماشین آلات محصور کرده بود. 

 نیرو‌های آلمانی در ژانویه ۱۹۴۵ پس از منفجر کردن سنگرها، با نزدیک شدن واحد‌های ارتش سرخ روسیه در حال پیشروی، از مقر فرار کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • حماس و حزب الله بدون غافلگیری هم بجنگند کابینه از هم می‌پاشد
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است
  • شهرک تخصصی کفش در قم ایجاد می‌شود
  • کشف بقایای اجساد انسان‌ها در مقر هیتلر در لهستان